قائم‌مقام کمیته امداد البرز گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ۱۲۰۰ دستگاه کولر مددجویان کمیته امداد البرز را طی مدت سه هفته به‌صورت رایگان سرویس و راه‌اندازی کرد.

به‌گزارش ایلنا، شاپور قاسمی با تقدیر از همکاری مطلوب شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نیازهای متنوعی دارند که در صورت تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای خدمت‌رسانی می‌بایست بار هزینه‌ای امورات مختلف زندگی را از دوش آنها برداریم.

وی با اشاره به لزوم مشارکت ادارات استان در رفع مشکلات و نیازهای محرومان افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ۱۲۰۰ دستگاه کولر مددجویان کمیته امداد البرز را طی مدت سه هفته به‌صورت رایگان سرویس و راه‌اندازی کرد.

قاسمی با تأکید بر اینکه همراهی و همکاری ادارات و دستگاه‌های استان می‌تواند در راستای مأموریت‌های ذاتی آنها و در قالب خدمات ویژه به محرومان انجام شود گفت: طی یکسال گذشته جامعه فرهنگیان، ادارات کل راهداری، حوزه هنری، شهرداری کرج، ورزش و جوانان، حوزه علمیه، سازمان تبلیغات، و بسیاری از تشکل‌ها همچون اصناف و اتاق بازرگانی تعاملات و همکاری‌های خوبی با این نهاد و در راستای رسیدگی به امور محرومان انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.