به گزارش ایرنا، ایرج رحمانی روز چهارشنبه در سمینار آموزشی تخصصی ادارات حقوقی و املاک استان های وزارت ورزش و جوانان که به میزبانی البرز در حال برگزاری است افزود: مسئولان حقوقی ادارات کل ورزش و جوانان در استان ها کارهای بزرگی انجام داده و در بیشتر پرونده ها موفق بوده اند.
وی اظهار داشت: با وجود اینکه همکاران حقوقی ادارات ورزش و جوانان استان ها، افرادی تحصیلکرده و متخصص هستند اما باز هم در زمینه آموزش با خلاء مواجه هستیم.
رحمانی گفت: به همین منظور نیاز است تا در طول سال دوره و کلاس های آموزشی متعددی برای مسئولان حقوقی استانها برگزار شود.
وی ادامه داد: همچنین در این نشست مصوب شود تا از این پس مدیران حقوقی جزء شورای معاونان ادارات کل استانها شده و در تمامی جلسات حضور داشته باشند.
مدیر کل امور استان های وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به وقوع سیلاب در کشور اشاره و اظهار داشت: در ابتدای سال 98 شاهد وقوع سیل در برخی از مناطق کشور بودیم که مشکلات فراوانی را برای عده زیادی از هموطنانمان ایجاد کرد، اما در همین بحران شاهد اوج همدلی و وحدت مردم به ویژه جامعه ورزش و جوانان بودیم.
رحمانی گفت: جامعه ورزش کشور نشان داد که در تمامی بحران ها به خصوص جاهایی که نیاز به حضور و کمک به هموطنان باشد، همواره پیش قدم بوده و در صحنه حاضر هستند.
مدیرکل امور حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست گفت: تمامی مباحثی که برای این سمینار تبیین شده، بر مبنای دغدغه های اصلی امور حقوقی استان ها است.
مرتضی فلاح با بیان اینکه سامانه جامع دعاوی املاک طراحی شده افزود: مباحث مربوط به مستند سازی، امور استخدامی و اداری از اصلی ترین موضوع های آموزشی این گردهمایی است.
سمینار آموزشی، تخصصی ادارات حقوقی و املاک استان های وزارت ورزش و جوانان به میزبانی استان البرز از صبح امروزچهارشنبه آغاز و تا فردا پنجشنبه ادامه دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.