معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: از  سال گذشته 380 طرح تحقیقاتی در این موسسه در فرایند اجرا قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، مجتبی محرمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سالانه طرح‌های تحقیقاتی متعددی به گروه های تخصصی تحقیقات دامپزشکی موسسه رازی ارسال می شود، گفت: از کنار هیچ یک از این طرح‌ها به سادگی رد نمی شویم و به طور قطع طرح های مسئله محور به تصویب شورا می رسد.

وی گفت: طرح های پیشنهادی در این گروه‌های تحقیقات دامپزشکی موسسه به دقت بررسی و در صورت تایید، در کمیته علمی و فنی تصویب شده و اعتبار مطالعاتی و اجرایی به آن ها اختصاص می یابد.

وی افزود: در سال های گذشته طرح تحقیقاتی متعددی در موسسه رازی مصوب شده به طوری که   طرح های در حال اجرای سال گذشته به 380 مورد می رسد.

محرمی، همچنین به 247 مورد تقاضای تحقیق طی سال گذشته در موسسه رازی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به رسالت تحقیقاتی موسسه رازی سالانه طرح های متعددی برای بررسی به گروه‌های تخصصی تحقیقات دامپزشکی این موسسه ارسال می شود؛ گرچه اولویت با طرح های کاربردی و مسئله محور است.

وی تاکید کرد: رفع نیازهای حوزه دامپزشکی کشور، حل مسائل و چالش های پیش رو در این از اولویت های تحقیقاتی موسسه رازی است و در این ارتباط حمایت‌ها و تامین بودجه لازم در دستور کار هر ساله موسسه قرار دارد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.