معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، با بیان اینکه سالانه طرح‌های تحقیقاتی متعددی به گروه های تخصصی تحقیقات دامپزشکی موسسه رازی ارسال می‌شود، گفت: طرح‌های مسئله محور به تصویب شورا می رسد.

به گزارش ایلنا، مجتبی محرمی درباره طر‌ح‌های تحقیقاتی موسسه رازی با اشاره به فعالیت گروه‌های تخصصی در حوزه تحقیقات دامپزشکی و کاربردی در این موسسه گفت: طرح های پیشنهادی در این گروه ها به دقت بررسی و در صورت تایید، در کمیته علمی و فنی تصویب شده و اعتبار مطالعاتی و اجرایی به آنها اختصاص می یابد.

وی افزود: در سال های گذشته طرح تحقیقاتی متعددی در موسسه رازی مصوب شده است و طرح های در حال اجرا در سال 97 به 380 مورد می رسد.

 دکتر محرمی، همچنین به 247 مورد تقاضای تحقیق طی سال گذشته در موسسه رازی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به رسالت تحقیقاتی موسسه رازی سالانه طرح های متعددی برای بررسی به گروه های تخصصی تحقیقات دامپزشکی این موسسه ارسال می شود؛ گرچه اولویت با طرح های کاربردی و مسئله محور است.

 وی تاکید کرد: رفع نیازهای حوزه دامپزشکی کشور، حل مسائل و چالش های پیش رو در این از اولویت های تحقیقاتی موسسه رازی است و در این ارتباط حمایت ها و تامین بودجه لازم در دستور کار هر ساله موسسه قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.