رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک روز قلم یادآوری کرد: وظیفه شورا، شفافیت، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه های شهری است و این امر بدون تعامل مناسب و حمایت ذیل ماده 55 قانون شهرداری هاست.

به گزارش ایلنا، رحیم خستو در صد و پنجاه و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج  اولین مشکل تعامل با رسانه ها را فقدان متولی مشخص در امر توزیع و مناقصه و تبلیغات ذکر و عنوان کرد: امور پیمانها صرفا متن مناقصه و مزایده را تنظیم و نشر آن را به روابط عمومی بسپارد و از تعامل مستقیم با رسانه ها پرهیز کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از ضرورت مشخص کردن کارگزاری که با هماهنگی معاونت مالی و مدیر روابط عمومی انتخاب می شود سخن گفت و افزود: این شخص باید به رسیدگی به امور رسانه ها بپردازد تا اصحاب رسانه ها برای دریافت حقوق خود در پیچ و خم ساختمان شهرداری تحقیر نشوند و یا قدرت نقدی شان از دست نرود.

خستو اضافه کرد: همچنین ضرورت دارد روابط عمومی مناطق و سازمان ها با مرکز، سامانه ای را تنظیم کرده و نحوه توزیع بصورت عادلانه مشخص شود تا زمینه عدالت فراهم شود.

وی تاکید کرد: مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری هرچه سریع تر آیین نامه توزیع مناقصه، مزایده، آگهی و تبلیغات را تنظیم و به شورا و شهرداری ارائه کند.

خستو در پایان خواستار شد تا در کنار رسانه های سراسری و سرپرستی ها، حمایت های لازم از نشریات استانی در دستور کار قرار گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.