به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید علیرضا موسوی، سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در این جلسه از کارشناسان روابط عمومی در مناطق و سازمان های تابعه خواستار ارائه برنامه های مناطق و سازمان تا پایان سال جاری شد.
وی با تاکید بر ضرورت به روز رسانی پرتال روابط عمومی مناطق و سازمان ها، گفت: با توجه به اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان است، به روز بودن صفحه پرتال به منظور ارتقاء سطح آگاهی شهروندان از اقدامات مدیریت شهری ضرورت دارد.
این مسئول در خصوص گستردگی وظایف روابط عمومی ها عنوان کرد: از این پس روابط عمومی ها از نصب بنر و ریسه خود داری کنند و تنها طراحی بنر را به عهده داشته باشند؛ نصب بنر و ریسه و تبلیغات میدانی باید توسط زیباسازی منطقه صورت گیرد.
موسوی با بیان این موضوع که کار روابط عمومی افکار سنجی است، عنوان کرد: ارائه ایده های نوین و به روز بودن علم و دانش و هنر روابط عمومی ها از ضروریات به شمار می رود.
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج همچنین بر دقت در مستند سازی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید شیشه ای باشند و عملکرد شفاف مدیریت شهری را به نمایش عموم بگذارد.
گفتنی است در ابتدای این جلسه، مشکلات روابط عمومی ها مطرح شد و قول مساعد از سوی سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل برای رفع معضلات موجود، داده شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 804599
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.