به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، در مراسمی که در پیاده راه اسفریس اردبیل برگزار شد، رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۳ تیم از شهرداری‌های کلانشهرهای کشور به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود تا در مدت دو روز بعد از انجام رقابت‌ها قهرمان و نائب قهرمان این مسابقات مشخص شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: مسابقات طی روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه در خانه دارت هدف اردبیل برگزار خواهد شد که امیدواریم رقابت خوبی را بین کارکنان شهرداری‌های کلانشهرها شاهد باشیم.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از قم، همدان، رشت، یزد، تهران، اصفهان، شیراز و … حضور دارند که در مدت دو روز در رشته دارت با هم رقابت خواهند کرد.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل با قدردانی از حضور کارکنان شهرداری‌های کلانشهرها در این رقابت‌ها و پیگیری شهرداری اردبیل در میزبانی این رقابت‌ها گت: امیدواریم در دو روز آینده میزبانی شایسته برای کارکنان ورزشکار شهرداری‌های کلانشهرها باشیم تا یک رقابت به یاد ماندنی را در شهر تاریخی و گردشگری اردبیل به نمایش بگذارند.

محمدنژاد یکی از رویکردهای اصلی سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری اردبیل را تقویت و توسعه رشته‌های مختلف ورزشی با نگاه ورزش همگانی و ورود به بخش حرفه‌ای اعلام کرد و افزود: ما در طول سال با برگزاری مسابقات و رویدادهای مختلف ورزشی سعی می‌کنیم تا در بین اقشار مختلف جامعه نشاط و تندرستی بیش از پیش توسعه پیدا کند.

وی بیان کرد: دارت یکی از رشته‌های مهیج و در عین حال تقویت کننده تمرکز و همچنین ایجاد فضای آرامش و اطمینان خاطری است تا در این هیاهوی کار، زندگی و اشتغال در سایه برگزاری این رویدادها کارکنان تلاشگر شهرداری بتوانند در محیط سالم باهم رقابت کرده و امکان توسعه و تقویت فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف فراهم آید.

مسابقات دارت کارکنان شهرداری‌های کلانشهرهای کشور در حالی در اردبیل و در طی دو روز برگزار می‌شود که شرکت کنندگان از استان‌های کشور در هوای خنک و نسبتا سرد در اردبیل حضور یافته و از طبیعت بکر و زیبائی‌های ماندگار و طبیعی اردبیل بهره‌مند خواهند شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1206711
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.