رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به کشف حدود 5 هزار کیلوگرم مواد مخدر در البرز، گفت: طی سال جاری 222 قاچاقچی دستگیر و 10 باند بزرگ توزیع مواد مخدر متلاشی و 82 دستگاه خودروی سبک و سنگین از آنها کشف شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی عسگری با عنوان اینکه طی سال جاری حدود 5 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شده است، گفت: از مجموع موادمخدر کشف شده 2 هزار و 650 کیلوگرم تریاک، 790 کیلوگرم حشیش، 37 کیلوگرم مرفین، 166 کیلوگرم هروئین، 20 کیلوگرم شیشه و بقیه سایر مواد مخدر بوده است.

وی اضافه کرد: در سه ماه گذشته 222 قاچاقچی دستگیر و 10 باند بزرگ توزیع موادمخدر متلاشی و 82 دستگاه خودروی سبک و سنگین از آنها کشف شده است.

سرهنگ عسکری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 860 توزیع کننده و 2 هزار و 900 نفر نگهدارنده مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح های پاکسازی، 2 هزار و 598 معتاد متجاهر جمع آوری شده اند که یک هزار نفر از آنها در کمپ ماده 16 نگهداری می شوند.

این مقام انتظامی یادآور شد: اکنون 368 واحد صنفی عطاری درشهرستان کرج فعال است که حدود 100 واحد آن دارای مجوز و بقیه بدون مجوز ویا صدد دریافت مجوز هستند.

وی گفت: روز گذشته در قالب یک طرح ضربتی از 15 عطاری بازدید که 2 واحد صنفی به دلیل مشاهده تخلف پلمب شد.

سرهنگ عسگری در ادامه با اشاره به یکی از عملیات های کشف مواد مخدر، گفت: در پی اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری مبنی بر اینکه باندی حرفه ای در محدوده کمالشهر کرج در امر تهیه و توزیع گسترده مواد مخدر فعالیت دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در ادامه ماموران با اطمینان از صحت موضوع بلافاصله به مخفیگاه متهمان اعزام و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

سرهنگ عسکری ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار 110 کیلو موادمخدر تریاک با لفافه که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد.

وی افزود: در این رابطه 3 نفر دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری از متهمان کشف شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.