به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار احمد طاهری روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.
وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند سرانجام ساعت 18:00 روز گذشته قاچاقچیان را که با 2 دستگاه وانت و یک دستگاه زانتیا در یکی از محورهای فرعی شهرستان سراوان در تردد بودند شناسایی کرده و زیر نظر قرار دادند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات که تیم هایی از ماموران فرماندهی انتظامی خاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان را همراهی می کردند پس از ساعتی کنترل نامحسوس این منطقه کوهستانی سرانجام با قرار گرفتن اعضای این باند قاچاق در منطقه کمین تکاوران پلیس با آنان درگیر شدند.
وی اضافه کرد: در این درگیری مسلحانه که ساعتی طول کشید با آتش پر حجم تکاوران پلیس چهار نفر از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند و 2 نفر دیگر نیز دستگیر شدند.
سردار طاهری تصریح کرد: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی از منطقه یک تن و 988 کیلو و 650 گرم تریاک، 11 کیلو و 500 گرم هروئین، 3 کیلو و 200 گرم حشیش ، 167 کیلو و 100 گرم سایر مواد مخدر، 6 قبضه سلاح کلاش، 14 تیغه خشاب کلاش حاوی 123 تیر فشنگ جنگی، 2 قبضه کلت کمری به همراه 8 تیر فشنگ جنگی و یک قبضه نارنجک چهل تیکه ای کشف کردند.
وی با تقدیر از تلاش ماموران انتظامی شهرستانهای سراوان و خاش در کشف این محموله سنگین مواد مخدر خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.