به گزارش ایرنا، سالار قاسمی در حاشیه برگزاری این جشنواره که شامگاه پنجشنبه در سالن نژاد فلاح کرج برگزار شد،در جمع خبرنگاران افزود: استان البرز در کشور در عرصه های علمی ، المپیادی و ... با کسب رتبه برتر کشوری سرآمد است که این مهم حاصل همت والای خیرین مدرسه ساز با ساخت فضاهای آموزشی و همچنین معلمان دلسوز و تلاش دانش آموزان است.
وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز البرز در ساخت فضاهای آموزشی موفق به کسب رتبه اول کشور شده اند، خاطرنشان کرد: کسب این رتبه نشان دهنده همت والای این نیک اندیشان در حرکت معنوی مدرسه سازی است.
وی بیان داشت: تاکنون عزم و اراده استوار خیرین مدرسه ساز در البرز نقش موثر و سازنده ای در رفع معضلات آموزشی در این استان داشته است که این مهم با توجه به نیاز البرز به کلاس های درس جدید نیاز به استمرار دارد.
قاسمی تصریح کرد: خیرین با مشارکت خود در امر مقدس مدرسه سازی در زمینه احداث یا تکمیل مدرسه، واگذاری ملک یا آپارتمان ، زمین ، هدایای نقدی و کمک های مالی ، احداث نمازخانه ، سالن های ورزشی ، کتابخانه و ... در مدارس در واقع آینده دانش آموزان ایران سرافراز را می سازند.
وی از اهدای مصالح ساختمانی و تعمیرات اساسی به عنوان دیگر محورهای مشارکت مردم در قالب فعالیت های خیرین مدرسه ساز یاد کرد.
وی تاکید کرد: استان البرز در بخش ساخت کلاس درس با توجه به مهاجرت پذیری و رشد دانش آموزی که دارد نیاز به افزایش سطح مشارکت های مردمی و همچنین افزایش اعتبارات دولتی دارد.
در این آیین با اهدا لوح و هدایایی از خیرین نیک اندیش مدرسه ساز البرز تجلیل شد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 24 هزار و 500 معلم دارد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.