به گزارش ایرنا؛ حسن جهانشاهلو شامگاه یکشنبه در آیین گلریزان حمایت از خانواده زندانیان شهرستان فردیس افزود: این زندانیان پس از پرداخت بدهی آنان به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
دادستان شهرستان فردیس با اشاره به اینکه تعدادی از خیرین ماهانه به صورت مداوم کمک به خانواده زندانیان را در دستور کار خود قرار دارند، بیان داشت: 480 خانوار تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان فردیس قرار دارند که ماهانه 250 بسته حمایتی تحویل این خانواده ها می شود.
دادستان فردیس گفت: 10 میلیارد و 726 میلیون ریال مجموعه در آمدهای انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان در سال 97 بود که 10 میلیاردو 22 میلیون ریال آن را برای خانواده های زندانیان هزینه شده است.
جهانشاهلو اضافه کرد: درآمد انجمن با هدف استفاده بهینه در بخش سودآور بانکی سپرده شده که پارسال 700 میلیون ریال سود بانکی به آن تعلق گرفت.
وی افزود: ندامتگاه فردیس برای اجرای برنامه های خود و ایجاد نشاط و امید نیازمند هزینه هایی است که در این میان می توان به کمک 241 میلیون ریالی به زندانیان اشاره کرد.
وی گفت: دستگاه قضا برای کمک به آرامش در جامعه باید از اعمال قانون استفاده کند اما نباید اجازه دهیم مجازات مشمول خانواده زندانیان شود.
دادستان فردیس تصریح کرد: ماهیت حبس به ترتیبی است که سایر افراد خانواده دچار مضیقه می شوند.
جهانشاهلو بیان داشت: گام های مؤثری در جهت حمایت از زندانیان شهرستان فردیس برداشته شده است و بسته های حمایتی خوبی به خانواده زندانیان ارائه می شود تا خانواده در معرض آسیب قرار نگیرند.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.