به گزارش ایرنا، عزیز اکبریان روز سه شنبه در همایش روز شوراها در استانداری البرز خطاب به اعضای شورای حاضر در این نشست افزود: اختلافات مردم را آزار می دهد بنابراین باید با انسجام و همدلی کارها را پیش برد.
وی ادامه داد: اختلافات باید کنار گذاشته شود و به رای اکثریت احترام گذاشت چرا که شوراها مقوله دموکراسی در هر جامعه ای به شمار می رود.
اکبریان گفت: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی به خوبی تمام مسائل و موضوعات را می فهمند بنابراین نباید با اختلافات سبب آزار آنان شد.
وی اضافه کرد: تمام مسئولان و مدیران باید شهرداران رابرای سازندگی و ارائه خدمات بهتر به مردم یاری دهند و شهرداران نیز باید فعالیت های عمرانی عظیم را در سرلوحه کاری خود قراردهند.
نماینده مردم کرج، اشتهارد ، فردیس و بخش آسارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهر کرج در این زمینه بیش از سایر شهرها باید مورد توجه قرار گیرد چرا که از شهرهای کم برخوردار و دور افتاده کویری نیست بنابراین با توجه به ظرفیت ها می توان خدمات بهتری رابه مردم ارائه داد.
وی ادامه داد: شرایط ویژه کشور با توجه به فروش نفت کمتر ممکن است مشکلاتی را در حوزه غذا و دارو به همراه آورد بنابراین باید با انسجام موانع را طی کرد.
اکبریان در خصوص تبلیغات شهری نیز گفت: مجوز این نوع تبلیغات نباید به ارگان و دستگاه های اجرایی داده شود و با ساماندهی هرچه بهتر دراین زمینه فعالیت صورت گیرد.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.