مدیرکل بهزیستی استان البرز روز یکشنبه دراین زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: این تیم با حضور یک روانشناس کودک، 2 نفر از مدرسان کشوری بحران و حمایت های روان شناختی عازم استان سیل زده لرستان شده است.
اسدالله حیدری ادامه داد: بیش از 400 قطعه اسباب بازی نو، بیش از 100 جلد کتاب کودک بویژه کتاب خودامدادی کودکان برای گروههای سنی مختلف و بسته های تغذیه کودک از تجهیزات و امکاناتی است که این تیم تخصصی با خودبه لرستان انتقال داد.
حیدری خاطرنشان کرد: ارایه بازی های هدفمند در زمینه کاهش استرس کودکان در سه گروه سنی به طور همزمان، طراحی بازی های مادر و‌کودک برای ترمیم شبکه خانوادگی آسیب دیده ناشی از بحران و‌پیشگیری از خشونت علیه کودکان، ارایه آموزش های پبشگیرانه به بانوان و ارایه خدمات بهداشتی سرپایی به بانوان باردار و سایر بانوان شامل معاینه ،تحویل دارو ازدیگر خدمات تیم تخصصی محب البرز درمناطق سیل زده لرستان است.
اعضا تیم تخصصی محب البرز علاوه بر داشتن تجربه مداخله در بحران های مختلف دارای مدرک مربیگری یوگا،مربیگری فوتبال و مدرک مامایی بوده و از این ظرفیت به عنوان یک ظرفیت مکمل برای ارتقا سطح سلامت روان کودکان و خانواده های آنان استفاده خواهند کرد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.