به گزارش ایرنا، تنها تیم البرزی شرکت کننده در لیگ دسته یک کشور به دنبال این بود که آرزوی مردم استان را که حضور یک تیم البرزی در لیگ برتر بود را دست یافتنی کند.
با آغاز فصل جدید لیگ دسته یک کشور، تیم فوتبال اکسین البرز که این بار با نام گل ریحان در رقابت ها شرکت کرد، با فراز کمالوند به میدان آمد و از همان ابتدا توانست بازی های خوبی را از خود ارایه و در صدر جدول لیگ دسته یک کشور قرار گیرد.
این موفقیت ها خیلی به طول نینجامید و با کنار کشیدن کمالوند از سرمربی گری تیم، حاشیه ها تا حدودی مانع ادامه موفقیت گل ریحانی ها شد.
با این حا با همت کادر فنی و بازیکنان این تیم و نتخاب سید مجتبی حسینی به عنوان سرمربی بساط حواشی در مدت کمی برچیده شد و تیم توانست تا حدودی شکست های گذشته خود را جبران کند.
این تیم توانست این بار به دور از حاشیه ها به پیش برود و خود را به جمع سه تیم صدر جدول لیگ دسته یک کشور برساند، گام هایش برای صعود به لیگ برتر استوارتر و امیدها چند برابر شده بود که پس از سال ها یک تیم از استان البرز به لیگ برتر کشور صعود کند.
بازی های گذشته را شاگردان سید مجتبی حسینی توانستند با موفقیت پشت سر بگذراند، امیدها برای صعود به لیگ برتر چند برابر شده بود و همگان منتظر برگزاری جشن صعود در کرج بودند.
آخرین دیدار حساس این تیم شب گذشته مقابل شهرداری تبریز بود، شاگردان حسینی که برای صعود به لیگ برتر هم قسم شده بودند، در برابر تیمی که برای فرار از سقوط به میدان می آمد قرار گرفتند، هر 2 تیم با انگیزه می جنگیدند یکی برای صعود و دیگری برای سقوط.
در حالی که انتظار می‌رفت شاگردان حسینی کار چندان سختی برابر شهرداری رده چهاردهمی نداشته باشند و به راحتی به پیروزی دست پیدا کنند، اما این بار شانس با آنها یاری نبود و این دیدار حساس را واگذار و شانس صعود به لیگ برتر را از دست دادند.
با توجه به شکست گل ریحان و پیروزی تیم شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر، گل ریحانی ها از صعود بازمانند و تیم های گل گهر و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر صعود کردند.
گل ریحان البرز در صورتی که می توانست به پیروزی در این بازی دست یابد، همچنان این امیدواری وجود داشت که در آخرین بازی خود در هفته پایانی لیگ دسته یک کشور، بتواند به پیروزی دست یابد و از لیگ یک فراتر رود اما با وجود تمام زحمت های کادر فنی و بازیکنان شاهد با این تیم نبود .
از دیگر سو بنا گفته دست اندرکاران تیم گل ریحان ،این تیم بی مهری زیادی چشید و حتی از حمایت تماشاگران برخوردار نبود کمااینکه در بازی های این تیم با رقبای دیگر هر بار حدود 200 نفر تماشاگر البرزی در ورزشگاه انقلاب کرج روی سکوها نظارگر بازی بودند.
تیم فوتبال گل ریحان البرز، با وجود تمام جنگید و در مکان سوم جدول لیگ دسته یک این فصل کشور قرار گرفت اما راه برای این تیم همچنان هموار است.
به هرحال امیدها نباید قطع شود چرا که در صورت همراهی بیشتر مسئولان و یار دوازدهم این امیدواری همچنان وجود دارد که این تیم در فصل آینده بتواند مدعی بدون چون و چرا صعود به لیگ برتر کشور باشد و این بار البرزی ها یک نماینده در لیگ برتر داشته باشند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.