به گزارش خبرنگارایرنا، ساری 21 روز گذشته بدون اطلاع قبلی از سازمان لیگ مجوز بازی دریافت کرد و درهفته سیزدهم این رقابت ها میزبان خاتم اردکان یزد شد و این دیدار نیز با نتیجه 3 بر 2 به سود مهمان خاتمه یافت.
ساری 21 هم اکنون با 14 امتیاز از 13 بازی در رده نهم جدول رقابت های والیبال لیگ برتر قرار دارد.
این تیم در حالی با موافقت سازمان لیگ جواز بازی در هفته سیزدهم را دریافت کرد که در هفته دوازدهم با وجود اعزام تیم به کاشان ، سازمان لیگ مجوز بازی نداد و تیم دست خالی برگشت.
مدیرعامل باشگاه والیبال لیگ برتری ساری 21 گفت که با پیگیری هیات والیبال استان و توافق سازمان لیگ ، مجوز بازی به تیم سارویه ساری با تغییر نام به ساری 21 داده شد.
محمود گودرزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : پیش از این نیز در رقابت های والیبال لیگ برتر در سال گذشته و حتی همین سال جاری رفت و برگشت تیمی با تغییر نام سابقه داشته و تیم ایرانیان گنبد با نام هاوش از سازمان لیگ مجوز بازی گرفت.
وی اضافه کرد : با وجود بی مهری و بدعهدی مدیران شهری برای کمک به تیم والیبال لیگ برتری ساری، ما برای حفظ سهمیه مرکز استان از جیب شخصی برای کمک به تیم پای آن ایستادم و تا آخر فصل نیز تیم را همراهی خواهم کرد.
وی اظهارداشت : مشکل مالی حاکم بر باشگاه تعدادی از بازیکنان قوی و تاثیر گذار تیم را وادار به رفتن به باشگاه های رقیب کرده و ساری 21 با دست خالی و اتکاء به کادر فنی و بازیکنان جوان پا به مرحله دوم گذاشت.
گودرزی ابرازامیدواری کرد تا مدیران شهری که پیش از این وعده کمک مالی به تیم را داشتند،حداقل در بازی برگشت به بازیکنان کمک مالی بدهند تا تیم شهر ساری در لیگ برتر بماند.
ساری 21 با وجود انجام نشدن دیدار هفته دوازدهم هم اکنون با 14 امتیاز از 13 بازی در رده نهم قرار دارد و یکشنبه هفته آینده نیز میهمان شهرداری ارومیه است.
** ساری 21 چیست؟
ساری 21 برگرفته ازشهید سید علی دوامی از شهدای شهر ساری است که در 21 رمضان سال 46 در منطقه سید پاکی این شهر متولد شد و در 21 رمضان سال 1367 در 21 سالگی نیز به شهادت رسید.
با پیشنهاد مدیرعامل باشگاه والیبال لیگ برتری سارویه- نام این باشگاه برای دوره برگشت این رقابت ها به ساری 21 متبرک از نام شهید علی دامی تغییریافت.
مازندران 2 تیم در رقابت های والیبال لیگ برتر دارد که کاله آمل در13 بازی با 20 امتیاز در رده پنجم و ساری 21 با همین تعداد بازی و 14 امتیاز نهم جدول 12 تیمی قرار دارد.
خبرنگار: حسین فلاحتی** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.