معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از فعال‌شدن سامانه دریافت کارت صلاحیت تدریس در رشته‌های موسیقی، تجسمی، نمایشی و مد و لباس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سارا بهراد با اعلام این خبر اظهار داشت: متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس در رشته‌های موسیقی، تجسمی، نمایشی و مد و لباس می‌توانند برای دریافت کارت صلاحیت تدریس و تمدید کارت قبلی خود از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانیaes.farhang.gov.ir  اقدام کنند.

بهراد خاطرنشان کرد: متقاضیان کارت جدید، در صورتی که قبلا برای تمدید در سامانه دارای پرونده هستند، می‌توانند با ورود به همان پنل، بدون نیاز به وارد کردن تمام مدارکی که برای تمدید وارد کرده بودند، درخواست خود را در همان پنل تمدید و از منوی ثبت درخواست وارد کنند.

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: این سامانه از تاریخ ۲۷ فروردین به روز و موارد امکان ثبت کارت جدید، امکان درخواست چندین کارت مختلف برای یک متقاضی، امکان ویرایش اطلاعات متقاضی به جز کد ملی و بسیاری تغییرات جهت بهبود عملکرد سامانه در آن فعال شده است.

وی گفت: ویرایش اطلاعات در صورت ارسال پرونده به فرآیند بررسی فقط برای کارشناس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ممکن است و برای متقاضی قفل می‌شود. درخواست‌های جدید بعد از بررسی در دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت متبوع به مرحله در انتظار آزمون می‌روند. 

بهراد در پایان عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر هر روز در ساعت اداری از طریق شماره تماس ۵۳-۳۲۵۶۳۱۵۰  داخلی ۱۶۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.