رئیس شورای شهر کرج، گفت: با توجه به اهمیت تواید شغل جوانان، مدیریت شهری کرج با حمایت از استارت آپ ها، نسل جدید را به سمت کسب و کار نو، هدایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس زارع، رئیس شورای شهر کرج در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان البرز که با حضور استاندار البرز، برگزار شد  اضافه کرد: در حوزه جوانان بر اساس سه محور باید کار کرد و در این راستا، مجموعه مدیریت شهری حول این اصول، اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی گفت: در حوزه نشاط اجتماعی جوانان و در قالب‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری و ... باید جسارت و پوشش بیشتری داشت لذا در این ارتباط، شهرداری برنامه های مفصلی برای حمایت بیشتر از جوان، خواهد داشت.

زارع به دومین اصل مورد نظر خود اشاره کرد و گفت: در حوزه انسجام بخشی و اهمیت دادن به جوانان در حوزه مدیریت شهری، این نکته نیز مورد توجه است و نتیجه آن روند تبدیل سن مدیران از میان سالی به جوانی خواهد بود که از نظر کمی و با توجه به کیفیت مطلوب، افزایش خواهد یافت.

رئیس شورای شهر کرج به سومین محور اشاره کرد و گفت: اشتغالزایی یکی دیگر از موارد مهمی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد چراکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این نسل است.

وی افزود: حمایت از نهادهای مدنی، سمن ها در قالب برنامه 98 در راستای شرح وظایف مدیریت شهری، دنبال می شود.

زارع گفت: با توجه به مراجعات صورت گرفته و نیازسنجی انجام شده، پایه‌ریزی استارت آپ‌ها و کسب و کارهای نوپا با حمایت شهرداری و شورای شهر در ادامه سال گذشته، امسال هم دنبال خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.