به گزارش ایرنا، نادعلی کرمیار پدر شهیدان محمد، موسی و رضا کرمیار روز شنبه در دیدار با فرهنگیان بسیجی استان البرز اظهارداشت:مستکبران با عقده گشایی و انجام اقدامات نابخردانه همواره می کوشند جایگاه سپاه پاسداران را متزلزل کنند.
وی بیان داشت: این قبیل اقدامات نه تنها موفقیتی در پی ندارد بلکه موجب وحدت هر چه بیشتر ملت و مسئولان با یکدیگر می شود.
کرمیار با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم و مسئولان با هر گرایش سیاسی در کنار یکدیگر حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار دادند، خاطرنشان کرد: دشمن همواره به یاد داشته باشد که این اقدام های عجولانه و احمقانه هیچگاه راه به جایی نبرده و نمی برد.
وی یادآورشد: سپاه پاسداران نه تنها در قلب ملت ایران بلکه در قلب مردم کشورهای عراق، یمن، سوریه، افغانستان و ... جای دارد و با اقتدار توانسته است پیام انقلاب اسلامی را به جهان ارسال کند.
این پدر شهید یادآورشد: این نیروی نظامی همچون در دوران دفاع مقدس که از جان، مال و ناموس وطن دفاع کرد و جانانه ایستاد، امروز نیز در شهرهای سیل زده کشور با حضور انقلابی و با بصیرت خود و بدون کوچکترین چشم داشتی در حال کمک و یاری رساندن به مردم کشور است.
وی اظهار داشت: آمریکا و سایر کشورهای متخاصم جهان بدانند ملت ایران همواره پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادگار زرین خمینی کبیر است و در کنار یکدیگر حمایت قاطع خود را از این دستگاه جهادی و انقلابی اعلام می دارند.
وی تاکید کرد: همه بایدمطیع رهبری باشیم تا این انقلاب که به سختی به دست آمده، همچنان باقی بماند.
فرمانده سازمان بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش البرز نیز در این نشست افزود: با توجه به عمل نابخردانه ترامپ در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی، فرهنگیان این استان از طرق مختلف به حمایت از سپاه پرداخته اند.
مجتبی آمر کاشی با اشاره به اینکه اقدام دولت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایرانیان را در دفاع از سپاه متحد کرده است، عنوان کرد: افزودن نام سپاه به فهرست سازمان های تروریستی، حمایت گسترده کاربران فضای مجازی ایرانی از این نیروی نظامی رسمی را در پی داشته است.
وی اضافه کرد: فرهنگیان البرز نیز در مقابل دشمن بی منطق خارجی اعلام می کنند که متحد و یکپارچه از نیروهای مسلح خود پشتیبانی می کنند.
وی یادآور شد: به نمایندگی از معلمان البرز به دیدار پدر شهیدان کرمیار آمده ایم تا از ایشان دعوت کنیم تا در آیین بزرگداشت مقام معلم در این استان شرکت کنند.
شهید محمد کرمیار متولد 20 اردیبهشت 1337 یکی از فرزندان خانواده معظم کرمیار است که
در 18 اسفند سال 1362 در 25 سالگی به شهادت رسید.
وی قبل از شهادت به شغل معلمی فعالیت داشت و با گذشت 36 سال هنوز پیکر مطهرش به آغوش خانواده باز نگشته است.
شهید موسی کرمیار دیگر فرزند این خانواده متولد 1345 در سال 1362 در جزیره مجنون و در حالیکه 17 سال داشت به شهادت رسید.
همچنین شهید رضا کرمیار متولد 1347 در سن 20 سالگی در سال 1367 در عملیات بیت المقدس شربت شهادت نوشید.
پدرشهیدان نادعلی کرمیار در خانه ای ساده واقع در روستای ولیان شهرستان ساوجبلاغ به همراه همسرش زندگی می کند.
استان البرز 50 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.