به گزارش ایرنا، خسرو ارتقایی روز یکشنبه در جریان دیدار نوروزی با مدیران ادارات شهرستان کرج با بیان اینکه بیشتر تولیدکنندگان داخلی دلسوز کشور هستند، افزود: اگر به جای کالای خارجی، کالای داخلی بخریم می توانیم زمینه ساز رونق تولید باشیم و قدم های بیشتری برای خودکفایی داخلی به ویژه در استان صنعتی البرز برداریم.
وی با اشاره به آثار تحریم ها در کشور و تغییر شیوه ها و سبک توطئه افکنی های دشمنان علیه ایران اسلامی ادامه داد: دراین زمینه مقاومت ملت در تمام فراز و فرودها از اوان پیروزی انقلاب اسلامی تاثیر گذار بوده است.
ارتقایی گفت: در سال گذشته با تحریم ها و مشکلاتی مواجه بویم و دیدیم که دشمنان چگونه به هر شیوه و طریقی سعی کردند تا به نوعی ضربه خود را وارد کنند.
وی بیان داشت: از شکوهی که در 22 بهمن ماه توسط ملت خلق شد تا روزهای پایانی سال که گره تحریم ها را بر ملت مان سخت تر کردند در تمام این دوره های گذار شاهد مقاومت ملت بودیم.
***دشمن نگاه جناحی ندارد، آگاهانه عمل کنیم
معاون استاندارالبرز همچنین با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی فراتر از نگاه های جناحی، همه امکانات تبلیغاتی خود را بکار گرفته اند، افزود: اینکه دشمن با اصل نظام مشکل دارد پوشیده نیست بنابراین باید با آگاهی نسبت به ترفندهایی که دشمنان دارند تحت لوای فرامین رهبر انقلاب اسلامی حرکت کنیم.
وی با اظهار تأسف نسبت به خسارت های ناشی از سیل اخیر در کشور ادامه داد: سال انتخابات را در پیش رو داریم و از 2 ماه آینده نیز فرایند این رویداد سیاسی به صورت رسمی و جدی تر کلید می خورد، بنابراین باید مدیران آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.
وی ادامه داد: با توجه به بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی، اولویت با پروژه های عمرانی نیمه تمام خواهد بود و روند هزینه کرد بخشی از اعتبارات این حوزه نیز با ساز و کارهایی بصورت اسناد خزانه و اوراق مشارکت جذب خواهد شد.
سرپرست فرمانداری کرج همچنین از تلاش های شبانه روزی تیم مدیریت بحران و معاونت عمرانی این فرمانداری قدردانی کرد و افزود: در جریان بارش های اخیر فرمانداری شهرستان کرج نیز همانند بسیاری از ادارات تعطیل نبود و ستاد مدیریت بحران بصورت تمام وقت پای کار حاضر بودند.
وی با بیان اینکه به همت مسئولان از این بحران طبیعی در کشور نیز گذر خواهیم کرد، ادامه داد: این بارش ها علاوه بر خسارات به نحوی برای کشورمان منشاء خیر و برکت بوده، اکنون اغلب سدهای کشور پس از چندین سال خشکسالی پُر اب شده ، حتی تالاب های کشور که یکی از آنها «تالاب صالحیه» نظرآباد نیز به لطف بارش ها احیا شده و موجب بازگشت پرندگان شده است.
**اعلام فراخوان مشارکت ادارات شهرستان کرج برای کمک به مناطق سیل زده
معاون استاندارالبرز در ادامه به استناد مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران و دستور استاندار البرزمبنی بر مشارکت در کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور، از همه ادارات و دستگاه ها خواست تا در اسرع وقت به کمک آسیب دیدگان سیل اخیر بشتابند،در این امر خیر از هیچ تلاشی دریغ نورزند و در کنار سایر کمک های مردمی، آنچه در توان دارند به میدان بیاورند تا در اختیار هلال احمر قرار گیرد و بدست مردم آن مناطق برسد.
وی افزود: این مسئولیت ها آمدنی و رفتنی است و آنچه باقی می ماند خدماتی است که مسولان به مردم ارایه می دهند.
معاون استاندارالبرز با اشاره به اینکه حدود 2 سوم جمعیت استان البرز در شهرستان کرج متمرکز است، گفت: فرمانداری ویژه شهرستان کرج نیز بعنوان یک نهادحاکمیتی باید از مدیرانی در چارچوب مدیران هم تراز استانی برخوردار باشد و مدیرانی برای آن انتخاب شوند که در این سطح ویژه باشند و این امر ضرورت توانمند بودن هر چه بیشتر مدیران را می طلبد.
**کمیته راهبردی هدایت روان آب ها در شهرستان کرج تشکیل شود
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج همچنین ضمن تأکید براستمرار جلسات بهداشت آب، تشکیل «کمیته هدایت روان آب های رودخانه کرج» را نیز در دستور کار جلسات شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان قرار داد و گفت: بخش قابل توجهی از روان آب ها را می توان با تصمیمات راهبردی و برنامه ریزی دقیق در این شورا، برای تغذیه مصنوعی هدایت کرد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.