به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در نشست اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری البرز افزود: با توجه به فعال بودن سامانه بارشی در استان و دیگر نقاط کشور، انتظار ما از مدیران این است که بدون هماهنگی استان را ترک نکنند.
وی با بیان اینکه استان البرز بلاخیز است، اظهار داشت: در خصوص کمک به مردم سیل زده گلستان انتظار ما این است که این کمک ها به صورت سازمان یافته صورت گیرد و باید کارگروهی برای کمک به مناطق سیل زده تشکیل شود.
شهبازی گفت: اقلام مورد نیاز مردم منطقه گلستان از جمله چادر، یخچال، لوازم گرم کننده، پتو و فرش است که همین اقلام باید در قالب کارگروهی جمع آوری وتوزیع شود.
وی با اشاره به ظرفیت های استان البرز اظهار داشت: با توجه به امکانات و فضاهای موجود استان
این آمادگی وجود دارد که تا زمان تخلیه آب در البرز میزبان سیل زدگان باشیم.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید افزود: البرز یکی از استان های مولد کشور است که در بخش های مختلف می تواند به استان های کشور خدمات ارائه بدهد.
شهبازی ادامه داد: در سال 97 با وجود مشکلات اما چرخه تولید در استان از کار نیفتاد و تعدیل نیروی انسانی و تجمعات چندانی نیز نداشتیم.
وی گفت: در حوزه رونق تولید با 21 هزار میلیارد ریال تسهیلات در کشور البرز در جایگاه نخست قرار گرفت .
وی بیان داشت: با هدف توسعه و رونق تولید در استان مسئولان البرزی با سرعت در حال فعالیت هستند .
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به سند آمایش در استان اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار این است که خطر پذیری استان در بخش های مختلف و اینکه هر دستگاه چه وظیفه ای در قبال این خطرات دارد بررسی تا این خطرات احتمالی به حداقل برسد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.