مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با عنوان اینکه خدمات دهی ارتباطی در ایام نوروز عید به صورت ویژه رصد می شود، گفت: در محور کرج_چالوس برای مسافران دو سایت اضطراری تقویت مکالمه تلفن درنظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سودابه رادفر، اظهار داشت: با توجه به نیاز همیشگی به توسعه زیرساخت های ارتباطی کشور، استان البرز نیز از این قاعده مستثنی نیست و به رغم کارهای خوبی که در این خصوص انجام شده، نیازمند توسعه بیشتر است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ارتباطات در استان البرز، گفت: شبکه پایداری در حوزه ارتباطات البرز وجود دارد و‌ تکمیل ارتباط در روستاها و زیر ساخت‌های موجود، نیاز شبکه ارتباطی استان را مهم قلمداد می کند.

رادفر تاکید کرد: خدمات دهی ارتباطی در ایام تعطیلات سال نو به صورت ویژه رصد می شود و با توجه به تردد مسافران نوروزی، علاوه بر راه اندازی خدمات وای فای، دیزل ژنراتور و  NBTS سیار در مواقع نیاز پیش بینی شده است.

این مدیر استانی ادامه داد: همچنین در محور کرج_چالوس برای تسهیل در ارتباطات مکالمه ای مسافران دو سایت اضطراری تقویت تلفن درنظر گرفته شده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: یکی از مشکلات در مکان هایی که از لحاظ ارتباط، کمبود داریم، موضوع تملک زمین و جانمایی دکل های اپراتور است که در حال رفع آن هستیم.

رادفر گفت: در ارتباط با کیفیت آنتن دهی تلفن همراه، خدمات دهی توسط سازمان تنظیم مقررات انجام می شود و در راستای رفع مشکلات احتمالی با چندبار تست در سالجاری، نواقص احتمالی در استان البرز، رصد و رفع شده است.

این مدیر استانی گفت: در خصوص اینترنت پر سرعت تمام مراکز مخابراتی در استان البرز بازرسی و با کم فروشی، گران فروشی و متخلفان برخورد می شود.

وی ضمن تاکید به واگذاری به روز تلفن ثابت در استان البرز، گفت: تلفن ثابت برای واگذاری در استان وجود دارد و هر متقاضی می تواند  حداکثر در مدت یک ماهه تلفن را تحویل بگیرد و در این خصوص استان البرز  به نسبت دیگر استانها رتبه خوبی کسب کرده است.

وی افزود: شماره گیری 195 برای ارتباط با مشتریان به صورت سراسری در دسترس شهروندان است.

رادفر با عنوان اینکه شکایات مشتریان از خدمات ارتباطی از طریق همین سامانه و بدون نیاز به پیش شماره برقرار می شود، تصریح کرد: بیش از هزار تماس در روز برقرار می شود و 70درصد از مشترکین ابراز رضایت دارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.