به گزارش ایرنا، دکترعزیزاله شهبازی روز شنبه در شصت و دومین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه برخی از مصوبات این شورا به نتیجه رسیده، افزود: اجرای چنین پروژه هایی با هدف توسعه استان البرز دنبال می شود.
استاندار البرز بیان داشت: طی چند ماه جاری با پیگیری های صورت گرفته دفتر اموال تملیکی به عنوان یک طرح روی زمین مانده از گذشته، راه اندازی شد.
وی ادامه داد: موافقت تشکیل چارت ستادی دفتر نظارت بر گمرکات البرز نیز دریافت شده است.
استاندار البرز گفت: در خصوص راه اندازی سایت دائمی نمایشگاه بین المللی در استان نیز درصدد رفع موانع و آغاز به کار این امکان مهم هستیم.
وی افزود: سال 97 نشست های بسیار خوبی در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد و همت بالایی در استان برای تولید و اشتغال و حل موانع صنعت وجود دارد.
وی تصریح کرد: بانک ها نیز همراهی خوبی در راستای تسهیل و رفع موانع تولید داشته اند و در رابطه نیز با توجه به عملکرد استان، دستور لازم را برای حل موانع تولید از رئیس بانک مرکزی کشور دریافت کردیم.
شهبازی خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین تعیین و تبیین شده، اگر بانک ها در جهت تسهیل و رفع موانع تولید همکاری نداشته باشند در کمیته بازرسی فراخوانده می شوند.
وی با بیان اینکه امید است در سال آینده اتفاقات خوبی برای تولید و صنعت رقم بخورد،افزود: طی 6 ماه با اتفاقاتی که در سیاست های خارجی کشور افتاد، توانستیم راهکارهایی برای مقابله با تکان های اقتصادی احتمالی در سال 98 پیدا کنیم.
استاندار البرز گفت: سال 97 سال سختی برای کشور بود ولی با راهبردهایی که حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی تعیین شده، می توانیم در سایه اتحاد و انسجام توفیق کسب کنیم.
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.