به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان روز یکشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در ساری گفت : در شرایط فعلی امکان تامین این میزان اعتبار از سوی دولت به دلیل برخی محدودیت های مالی وجود ندارد.
نماینده عالی دولت در مازندران راهکار پیشنهادی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای رفع مشکل پسماند را با توجه به محدویت مالی دولت تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه اعلام کرد.
وی یکی از این مشوق های سرمایه گذاری را خرید برق نیروگاههای زباله سوز بخس خصوصی با نرخ تضمیمی از سوی وزارت نیرو بیان کرد.
حسین زادگان ابراز امیدواری کرد که با با حضور و مشارکت بخش خصوصی و حمایت اعتباراتی دولت بخشی از مشکلات ناشی از پسماند در مازندران بر طرف شود.
وی با اشاره به زباله های عفونی در مازندران خواهان نشست مشترک با علوم پزشکی و بخش خصوصی برای کاهش نگرانی در این حوزه شد.
استاندار مازندران تصمیم نهایی برای کاهش مشکلات پسماند استان را توزیع اعتبار در قالب اعتبارات کوتاه مدت و بلند مدت بیان کرد.
** واگذاری 30 فقره زمین برای سرمایه گذاری زیربنایی
استاندار مازندران همچنین با اشاره به تبصره 4 ماده یک تغییر کاربری اراضی کشاورزی ، گفت : بر اساس این تبصره 30 فقره زمین برای پروژه های مختلفی از جمله پرورش دام های شیری یا سورتینگ ها و انبارها در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شد.
وی افزود: در این اراضی 30 پروژه زیربنایی اجرایی می شود.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.