مهرداد جهانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنار اظهارداشت: همزمان با شروع سفرهای نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز نیز همانند سال های گذشته آماده خدمت رسانی به هموطنان و مسافران نوروزی است.
وی ادامه داد: بیش از 200 راهدار در قالب 25 اکیپ راهداری همراه با 100 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در 10 پایگاه نوروزی و 13 راهدارخانه به ارائه خدمات به مسافران می پردازند.
جهانی خاطر نشان کرد: عملیات خط کشی، روکش آسفالت، لکه گیری، پاکسازی و رنگ آمیزی تابلوهای ایمنی و راهنما، نصب نیوجرسی، شانه سازی و ... در تمام محورهای مواصلاتی استان البرز اعم از آزادراه تهران- کرج- قزوین، محور کرج- چالوس، بزرگراه ماهدشت- اشتهارد، محور طالقان و سایر راه های استان انجام شده و تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی مسافران راه های استان از شرایط مناسبی برخوردار می شوند.
وی با اعلام اینکه از زمان آغاز پیش فروش بلیت ها بیش از پنج هزار بلیت از سوی مسافران برای سفرهای نوروزی خریداری شده است، تصریح کرد: برای جابجایی مسافران نوروزی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیز ، تعداد 300 دستگاه اتوبوس و 150 دستگاه سواری بین شهری تامین و تجهیز شده اند و 27 شرکت حمل ونقل مسافر استان، آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.
استان البرز یکهزارو 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است.
18 درصد ترافیک راه های کشور در این استان قرار دارد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.