محمدرضا نازک کار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش فروش بلیت های مسافری از امروز (دوازدهم اسفند ماه) به صورت توامان، حضوری و غیر حضوری آغاز شد و شهروندان می توانند از طریق مراجعه به درگاه های فروش اینترنتی بلیت استانwww.gilanmosafer.ir و کشوری www.payaneh.ir و نیز از طریق سایت های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر نسبت به تهیه بلیت به مقاصد مورد نظر اقدام کنند.
وی تصریح کرد: همچنین شهروندان می توانند بلیت های نوروزی خود را بصورت حضوری و از طریق پایانه های عمومی ، دفاتر فروش بلیت در شهر نیز تهیه کنند.
وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی اداره کل راهداری از 25 اسفندماه آغاز و تا 17 فروردین ماه 98 ادامه دارد ، گفت: از بیست و پنجم اسفندماه جاری 20 درصد قیمت ناوگان حمل و نقل برون شهری افزوده می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان یادآور شد: 140 شرکت حمل و نقل مسافر استان با بیش از سه هزار دستگاه وسیله نقلیه شامل 181دستگاه اتوبوس،778دستگاه مینی بوس و یک هزار و624 دستگاه سواری آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.
نازک کار به آمار جابجایی مسافران نوروزی سال 97 نیز اشاره و تصریح کرد: طی نوروز 97؛ بیش از 265هزار نفر مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده اند.
وی اضافه کرد: در طرح جابجایی مسافران نوروز گذشته، بالغ بر37هزار مسافر ،بلیت های خود را از طریق پیش فروش (حضوری و اینترنتی) تهیه که از این تعداد چهار هزار نفر بلیت خود را بصورت اینترنتی تهیه کردند.
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.