به گزارش ایرنا، فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در حاشیه این آیین در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: اجرای این پروژه با هدف افزایش پذیرش مسافر
و بالا بردن امنیت مسافران صورت گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای سفرها با متروی کرج - تهران در ساعات اولیه صبح و بعد از ظهرها ، ساخت سکوی جدید در گلشهر کرج از نیازها بود.
نوبخت با اشاره به اینکه در ایستگاه کرج بیشترین مسافر را داریم ، بیان داشت: اکنون با بهره برداری از سکوی جدید توقف در 2 سکو خواهیم داشت.
وی ادامه داد: از اوایل مهرماه سال جاری سه رام قطار اکپسرس بین کرج - تهران فعال شده که در برخی ایستگاه ها توقف ندارند.
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه خط متروی تهران - کرج به خاطر وضعیت خاص و واقع شدن آن بین 2 استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است،گفت: تمام هزینه های این خط در تهران تامین می شود که ضرورت دارد مسئولان البرز در این خصوص همکاری کنند.
وی اظهارداشت: در صورت حمایت مسئولان البرز می توان بهره وری این خط را بیشتر کرد.
نوبخت اضافه کرد: اگر ایستگاه هشتگرد به سایر ایستگاه ها اضافه شود و از حمایت مسئولان البرز برخوردار نشویم بهره وری از این خط به خاطرحجم بالای مسافر با مشکل مواجه خواهد شد.
وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه اکنون متروی کرج دارای 2 رام قطار است، افزود: در صورتی که این قطار ها در اختیار متروی تهران قرار گیرد می توان به کرج خدمات بهتری ارائه کرد.
وی تاکید کرد: برای نگهداری و امنیت خط پنج مترو تهران- کرج سازمان قطار شهری تهران
متحمل هزینه های بالایی می شود که انتظار می رود استان البرز در این بخش کمک کند.
ایستگاه متروی کرج – تهران به طور متوسط روزانه حدود 40 هزار مسافر را جابه جا می کند.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.