به گزارش ایرنا، انتخابات هیات فوتبال البرز برای دومین بار در سال جاری امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و منصور بیکوردی که سرپرستی این هیات را بر عهده داشت توانست بار دیگر به عنوان ریاست هیات فوتبال این استان انتخاب شود.
این انتخابات پیش از این در اردیبهشت ماه امسال برگزار شد و بیکوردی توانسته بود با رای اکثریت به عنوان رئیس این هیات انتخاب شود اما نحوه برگزاری این انتخابات از سوی یکی از نامزدها مورد اعتراض قر ار گرفت و فدراسیون فوتبال نیز انتخابات قبلی را لغو کرد.
امروز انتخابات دوباره هیات فوتبال البرز در حالی برگزار شد که رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، یکی از دغدغه هایش را کنار گذاشتن حاشیه ها در زمینه برگزاری این انتخابات و ایجاد وحدت و همدلی برای توسعه فوتبال استان اعلام کرد.
مهدی تاج افزود: البرز به دلیل نزدیکی به استان تهران و داشتن ظرفیت های بی شمار، یکی از استان های کشور است که به صورت جدی باید در آن طرح های توسعه فوتبال برنامه ریزی
و پیگیری شود.
وی در خصوص برگزاری دوباره مجمع انتخاباتی هیات فوتبال البرز گفت: به نظر می رسد که این استان از این پس در زمینه توسعه ورزش بانوان، فوتبال، فوتسال ساحلی و داوری به صورت جدی تر وارد شده و به سوی یک توسعه همه جانبه حرکت کند.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز گفت: تمام تلاش ما بر این است که فوتبال استان بیش از پیش رشد و توسعه یابد.
امیر غفرانی با تاکید بر لزوم حمایت از نماینده استان البرز در لیگ دسته یک فوتبال کشور اظهار داشت: این تیم، جوانمردانه تا آخرین روز لیگ برای دفاع از اعتبار فوتبال البرز خواهد جنگید.
ر ئیس هیات فوتبال البرز نیز در این مجمع انتخاباتی گفت: پیگیر ابطال ریاست هیات فوتبال استان بودیم تا فوتبال البرز از بلاتکلیفی خارج شود.
منصور بیکوردی با بیان اینکه از جوانان باانگیزه و مستعد برای فعالیت در هیات فوتبال البرز دعوت به همکاری می کنیم ، افزود: جای یک تیم فوتبال البرزی در لیگ برتر کشور خالی است که امیدواریم با همکاری و کمک همه فصل آینده شاهد حضور تیم گل ریحان در لیگ برتر کشورمان باشیم.
وی اضافه کرد: همه ما یک تیم هستیم و می بایست تلاش کنیم تا فوتبال البرزهر چه بیشتر رو به جلو پیش برود.
استان البرز 250 تیم فوتبال و فوتسال دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.