مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: فاز نخست استادیوم چمن 5 هزار نفری با اعتبار 5 هزار میلیارد تومان (از طریق اعتبارات شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور)؛ سالن چند منظوره ورزشی شهرداری با اعتبار یک میلیارد و 83 میلیون تومان و مجموعه ورزشی روستای مهر آذین با یک میلیارد و 200 میلیون تومان ( اعتبارات استانی) تکمیل و با حضور وزیر ورزش به بهره برداری رسید.
رضا گلمحمدی با بیان اینکه تکمیل فاز نخست پروژه از سال 95 آغاز که پس از وقفه 10 ساله به دلیل اعتبارات مالی به انجام رسیده است خاطر نشان کرد: این پروژه عمرانی در زمینی به مساحت 7 هکتار انجام شده که فاز دوم آن گرادن( تجهیز سکو تماشاگر) از محل اعتبارات استانی در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: با افتتاح این پروژه ها 56 هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان تهران افزوده خواهد شد.
گلمحمدی با ببان اینکه سطح سرانه ورزشی استان با احتساب 2 هزار 500 مجموعه 52 صدم سانتی متر برای هر شهروند است اظهار داشت: هم اکنون دماوند با 3 متر مربع سرانه ورزشی و بهارستان با 28 صدم سانتی متر بیشترین و کمترین فضای ورزشی را برای هر شهروند به خود اختصاص داده اند.
به گفته وی سرانه ورزشی ملارد با احتساب افتتاح سه پروژه ورزشی 52 صدم سانتی متر مربع است.
مدیرکل ورزش و جوانان همچنین در خصوص اینکه امسال پیگیر تغییر نیافتن قیمت تعرفه های ورزشی هستیم افزود: در صدد هستیم این موضوع را انجام دهیم.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.