محمد محمدی فرد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بدون محاسبه مستمری ماهانه، تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، مسکن و کارگشایی، سهم کمک‌های مردم در پرداخت‌های بلاعوض این نهاد به محرومان حدود 30 درصد است که بخش قابل‌ توجهی از آن را صدقات تشکیل می‌دهد.
وی ادامه داد: کمک های مردم البرز از طریق 182 هزار صندوق بزرگ معابر، متوسط ادارات و مراکز تجاری و خانگی جمع آوری می‌شود.
محمدی فرد گفت: صدقات بر اساس سهم ‌بندی معین در امور خرید و تعمیر مسکن، درمان، جهیزیه، کمک‌های موردی، معیشتی، خدمات فرهنگی و تحصیلی مددجویان هزینه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز بیان داشت: طرح‌های متنوعی برای فقرزدایی و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور دستگیری از نیازمندان با رویکرد اعتماد سازی به مرحله اجرا درآمده است .
محمدی فرد یادآور شد: اکنون افزون صدقات ، کمک های مردمی نیز در قالب طرح های دیگر مانند طرح محسنین ، اکرام ایتام و ... جمع آوری می شود.
کمیته امداد به‌عنوان گسترده‌ترین شبکه حمایتی استان البرز با تحت حمایت قرار دادن حدود 40 هزار نیازمند به‌صورت دائم و ارائه خدمات موردی و مقطعی به بیش از 38 هزار نیازمند مراجعه‌کننده به دفاتر این نهاد در شهرهای استان البرز با استفاده از منابع دولتی و کمک‌های مردمی رسالت خطیر خدمت ‌رسانی به محرومان را بر عهده دارد.
مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و از شماره تلفن ثابت 3557 و تلفن همراه 0263557 همچنین شماره‌گیری #026*8877* استفاده کنند و از مزیت‌های این روش که شامل امنیت، سرعت، دقت و آسان بودن است، بهره‌مند شوند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.