رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به انتخاب 20 صادرکننده البرزی گفت: 8 درصد از صنعتگران و صادرکنندگان برتر کشور از استان البرز انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در جمع خبرنگاران، گفت: هر ساله برای تشویق و ترغیب صنعتگران و صادرکنندگان استان، فعالان نمونه این بخش معرفی می‌شوند و امسال همزمان با ایام پیروزی انقلاب، این مراسم برگزار شد.

وی افزود: اینکه 8 درصد از صادرکنندگان نمونه کشور از استان البرز انتخاب شدند نشان از اهمیت این بخش است.

شاهمرادی تصریح کرد: صنعتگران فعال البرزی در واحدهای تولیدی با پتانسیل بالا حضور دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: با توجه به اینکه دشمنان کشور، تولید داخلی را مورد هدف قرار داده‌اند، تولیدکنندگان استان همچون سربازان کشور در حفظ این بخش، تلاش می‌کنند و پیام ما به دشمنان این است که کشور اگر در حوزه نظامی تسلیم نشد، قطعا در حوزه اقتصادی نیز تسلیم نخواهد شد.

شاهمرادی در ارتباط با چگونگی انتخاب واحدهای نمونه استان، گفت: این واحد بر اساس معیارهای خاص در کشور، انتخاب می شوند و  در این ارتباط ثبت نام واحدها در سامانه با توجه به اسناد و مدارک و با نظر کارشناسان در بالاترین سطح صادرات برگزیده می‌شوند.

شاهمرادی با عنوان اینکه 20 واحد صادراتی البرز در کشور انتخاب شدند، گفت: بیش از 50 واحد صنعتی برای انتخاب واحدهای نمونه صادرات در البرز، در سامانه شرکت کردند. 

وی با توجه به حضور صنایع فعال و قدرتمند در استان، گفت: در حال حاضر حدود 200 واحد صنعتی صادرکننده در البرز مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.