فرماندار اشتهارد گفت: دستگیری عضو شورا هیچ ارتباطی به شورای شهر اشتهارد ندارد و مرتبط با شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد است.

به گزارش ایلنا، محمد کردی در حاشیه مراسم دهه فجر در جمع خبرنگاران در مورد دستگیری تعدادی از مدیران شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد در هفته گذشته، اظهار داشت: در حوزه شهرک صنعتی اشتهارد یکسری اطلاعات و درگیری‌های مالی در طی سنوات قبل وجود داشت که پرونده این موضوع به حوزه‌های امنیتی و قضایی ارسال شده بود.

رئیس شورای تامین شهرستان اشتهارد با اشاره به پیگیری های دستگاه امنیتی  در این مورد افزود: در این رابطه سه نفر دستگیر شده اند که در حال حاضر در بازداشت به سر می برند و پرونده در دادگاه اشتهارد در حال بررسی است و هیچ ارتباطی با شورای شهر اشتهارد ندارد و یکی از این افراد مشترکا هم مدیرعامل شرکت خدماتی و هم عضو شورای شهر بوده که در رسانه‌ها دستگیری عضو شورا مطرح شده بود.

فرماندار اشتهارد با بیان اینکه با هر فسادی باید برخورد شود،بیان کرد: در این زمینه هیچ اهمالی را نمی پذیریم و در یک فرایند منطقی همکاری بسیار مناسبی توسط قوه قضاییه و دادستانی شهر  در این مورد انجام شده است.  ‌

کردی با بیان اینکه پرونده در مراحل ابتدایی است و باید اجازه داد که بازپرس ویژه پرونده با استدلال پرونده را مورد بررسی قرار دهد،عنوان کرد:  ان شاالله با یک عدالت قضایی که حتما در دستگاه قضایی وجود دارد در مورد این پرونده برخورد خواهد شد.

فرماندار اشتهارد با بیان اینکه در شهرستان اشتهارد بحث سرمایه‌گذاری اولویت ما است،عنوان کرد: بالاخره در یک بحث اقتصادی کلان احتمال فساد وجود دارد و بایست با مفسدان برخورد کرد و نباید حوزه امنیت سرمایه گذاری آن شهر که قطب اصلی صنعت در کشور است مورد خدشه قرار گیرد.

کردی با بیان اینکه از دستگاه قضایی و امنیتی بسیار سپاسگزارم که با دقت و با حوصله مداری مشغول بررسی پرونده هستند،تصریح کرد: پرونده در خصوص شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد است و هیچ ارتباطی به شورای اسلامی شهر اشتهارد ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.