مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، اظهار داشت: با پیگیری استانی، برای بیمه هنرمندان، هیچ محدودیتی نداریم و ترتیبی اتخاذ شده که مدیران با مراجعه به اداره ارشاد اسلامی، می توانند در این زمینه اقدام کنند و با توجه به ظرفیت 300 نفری استانی، این امکان وجود دارد که علیرغم مراجعه بیشتر این ظرفیت بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر مقدم امروز در جمع فعالان فرهنگی، هنری و اصحاب رسانه استان البرز، گفت: استان البرز از لحاظ حضور هنرمندان بزرگ دارای ظرفیت های ارزشمندی است که می طلبد این فضا برای گسترش و ارتباط با مردم، بیشتر شود.

وی افزود: هنرمندان، ظرف سال جاری در جشنواره و همایش‌های کشوری و استانی، درخشش‌های خوبی داشتند اما عناوین کسب شده، کمتر از ظرفیت‌های موجود استانی است که امیدواریم از پتانسیل بیشتری استفاده شود.

مقدم تصریح کرد: از نظر زیر ساختار فرهنگی و هنری، البرز به لحاظ مجتمع های فرهنگی، وضعیت خوبی ندارد.

وی در ارتباط با فرهنگسرای جوان، گفت: این فرهنگسرا راه اندازی شد ولی برای تکمیل این مجموعه کلنگ احداث پردیس کرج، آغاز شد که 40 درصد از این پروژه تکمیل شده است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، اظهار داشت: با پیگیری استانی، برای بیمه هنرمندان، هیچ محدودیتی نداریم و ترتیبی اتخاذ شده که مدیران با مراجعه به اداره ارشاد اسلامی، می‌توانند در این زمینه اقدام کنند و با توجه به ظرفیت 300 نفری استانی، این امکان وجود دارد که علیرغم مراجعه بیشتر این ظرفیت بیشتر شود.

وی در ارتباط با برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، گفت: در این ارتباط استان البرز با کمبود ظرفیت مواجه است و در این راستا، برگزاری نمایشگاه اخیر کتاب، این کمبود به وضوح دیده شد.

مقدم با عنوان اینکه 25 درصد از اعتبارات عمرانی استان که در حال برگشت، بود و به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی، اختصاص یافت، اضافه کرد: ایجاد شور و نشاط در حوزه موسیقی و نمایش در حال توسعه است که با برنامه های نشاط بخش، اجرا می شود.

وی با اشاره به حمایت اداره فرهنگ و ارشاد از مولفان و ناشران، اظهار داشت: در استان البرز اصحاب رسانه خوبی داریم که با توجه به وطیفه خود و با توجه به هجمه تبلیغی دشمن، درصدد ایجاد امید در بین مردم هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.