به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در نشست پیگیری روند تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با قدردانی از اتحاد و انسجام حاکم در البرز بین دستگاه های مختلف برای سرعت بخشی به مسیر رشد و توسعه استان، افزود: بر این اساس با همراهی و تعامل درصدد کاهش بار ترافیک ملی البرز هستیم.
وی ادامه داد: راه های البرز محل عبور چندین استان کشور است که به واسطه این امر مردم البرز مشکلات عدیده ای را متحمل می شوند از این رو ضرورت دارد که توجه ویژه ملی نیز به این سو معطوف شود.
شهبازی با اشاره به برنامه ریزی های خوبی که در حوزه توسعه راه های البرز صورت گرفته، گفت: در صورت تکمیل پروژه های راه سازی ملی و استانی البرز از بار ترافیک و آلودگی هوای استان کاسته شده و آرامش و رفاه بیشتری را برای ساکنان البرز همراه خواهد داشت.
وی افزود: کمربند شمالی کرج، پروژه ای است که از سوی شهرداری طراحی شده و این مسیر، منجر به بهره مندی مردم کرج از پروژه ادامه همت خواهد شد چراکه ترافیک ورودی کرج را تقلیل داده و ترددها تسهیل می شود.
استاندار البرز با اشاره به نامه چهار امضایی در خصوص اعتبارات استان به سازمان برنامه و بودجه کشور، اضافه کرد: این نامه با امضای استاندار و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده و طی آن نشستی تخصصی با معاون اقتصادی سازمان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه کمربندشمالی کرج برای تکمیل به 10 هزار میلیارد ریال اعتبار نیازمند است، گفت: در این دیدار علاوه بر گفت و گو در زمینه مسائل کلان استان از جمله اهمیت کمربندشمالی و نیاز به اعتبارات ویژه در این رابطه صحبت شده و مقرر شد که مساعدت سازمان برنامه و بودجه را در این حوزه داشته باشیم.
شهبازی افزود: برای خروج کرج از گره های ترافیکی پروژه های حائز اهمیتی مصوب شده ولی در خصوص اتوبان تهران-کرج-قزوین طرح تعریض آزادراه از گرمدره تا حصارک در 4 فاز در دستور کار قرار گرفته است تا زمان بهره برداری از پروژه های زیرساختی بزرگ، مردم تردد روان تری داشته باشند.
وی عنوان کرد: قطار شهری کرج نیز از اهمیت بالایی برای مردم این کلانشهر پرتردد برخوردار است از این رو طی یک نشست تخصصی در رابطه با تسریع در تکمیل این طرح تصمیم گیری خواهیم کرد.
شهبازی گفت: استانداری البرز برای رفع موانع و مساعدت در پیشبرد اهداف و برنامه های شهرداری در جهت رفاه و آرامش مردم مساعدت و همراهی لازم را خواهد داشت.
بزرگراه شمالی کرج به طول حدود 19 کیلومتر بزرگراه شهید همت را به آزاد راه کرج - قزوین متصل می کند.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.