محمد حسین خلیلی روز پنجشنبه در حاشیه همایش مدیریت سبز که با عنوان «کودک و زندگی سبز» در باشگاه فرهنگی و ورزشی میلاد کرج برگزار شد، اظهارداشت: کاهش مشکلات زیست محیطی از اولویت ها و برنامه های مدیریت شهری است هرچند چالش به آسانی قابل حل نیست.
این عضو شورا خاطر نشان کرد: کرج به لحاظ جمعیت ساختاری متفاوت از سایر مراکز استان ها دارد، چرا که مهاجرت های رویه و تردد بالای مسافران در جاده های مواصلاتی منطقه بر ساختار اجتماعی و زیست محیطی آن تاثیر گذاشته است.
خلیلی گفت: انتظار می رود تشکل های مردم نهاد و دوستدار محیط زیست بیش از پیش پا در عرصه فعالیت بگذارند برای کاهش آلودگی هوا و طبیعت استان البرز پیشگام شوند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پروژه نیمه تمام متروی کرج، اظهارداشت: راه اندازی خطوط مترو در این کلانشهر می تواند تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات زیست محیطی داشته باشد.
همچنین اعظم شاه بیگ رئیس گروه مطالعات زیست و توسعه پایدار معاونت خدمات شهری شهرداری کرج به خبرنگار ایرنا، گفت: برگزاری همایش های زیست محیطی برای فرهنگ سازی و کمک به کاهش مشکلات آلودگی هوا و محیط زیست در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار دارد.
وی ادامه داد: همایش کودک و زندگی سبز با حضور مربیان و آموزگاران مهد کودک و آموزش و پرورش برگزار شد که تا پایان سال جاری سه همایش دیگر با شرکت مردم و کارکنان ادارات برگزار می شود.
همایش یک روزه مدیریت سبز با هدف افزایش فرهنگ سازی و افزایش مشارکت کودکان و نوجوانان در طرح های کاهش آلودگی هوا و کمک به توسعه فضاهای سبز در کرج برگزار شد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.