رئیس کمیسیون محیط زیست و توسعه پایدار شورای شهر تبریز گفت: شورای شهر به آموزش و پرورش حساسیت زیادی دارد و معتقدیم که باید فرهنگ‌سازی را از بچه‌ها شروع کنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سعید نیکوخصلت با حضور در برنامه «شهریمیز» اظهار کرد: امیدواریم جریان‌ها و تفکراتی که سال گذشته در شورای شهر به راه انداختیم، امسال نمود آن‌ها را در سطح شهر ببینیم و لمس کنیم.
وی ادامه داد: سال گذشته اتفاقات خوبی را آغاز کردیم و یکی از همان اتفاقات، راه‌اندازی مرکز مدیریت حیوانات شهری توسط شهرداری بود که این موضوع را می‌توان در راستای تحقق حقوق حیوانات دانست.
رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در سال‌های آینده تمام جهان در حوزه محیط زیست با کمبودها و مشکلاتی مواجه خواهد شد و ما برای مدیریت منابع طبیعی‌مان تدابیری می‌اندیشیم.
وی اضافه کرد: آب از اصلی‌ترین موضوعاتی است که در این میان مطرح می‌شود و ما سعی کرده‌ایم نخبگان را پای کار بیاوریم تا برای مدیریت آب در شهرمان کارهای کارشناسی انجام دهند.
نیکوخصلت خاطرنشان کرد: موضوعی که شهروندان عزیز را نگران می‌کرد، هدررفت آب در جریان احداث خطوط مترو بود که اکنون ۷۵درصد از این هدررفت را جلوگیری کرده‌ایم و این حساسیت مردم به‌جا و صحیح است.
وی بیان کرد: معتقدم در آینده تکنولوژی‌هایی می‌آیند که به وسیله آن‌ها بتوانیم کمبود منابع طبیعی‌مان را جبران کنیم اما درحال حاضر ما در جایگاه یک انسان باید وظایف‌مان را بشناسیم و به آن‌ها عمل کنیم.
رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شورای شهر به آموزش و پرورش حساسیت زیادی دارد و معتقدیم که باید فرهنگ‌سازی را از بچه‌ها شروع کنیم.
وی افزود: ما باید انسان‌هایی تربیت کنیم که توانایی کار جمعی و تیمی را داشته باشند و این روحیه می‌تواند در سطح کلان مدیریت شهر و کشور نیز اثرگذار واقع شود.
نیکوخصلت اعلام کرد: شورای شهر برای بازگشایی مدارس تصمیمات ویژه‌ای دارد و برای تعدادی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک خواهیم کرد و امیدواریم روزی برسد که در شهرمان هیچ کودکی بخاطر مشکلات مالی از تحصیل بازنماند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.