فرشید علیزاده روزیکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: دانش آموزان دختر ابتدایی این استان در مسابقات ژیمناستیک در جایگاه نایب قهرمانی کشور قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات روز گذشته به میزبانی استان چهارمحال بختیاری برگزارشد، افزود: دراین مسابقات پرستو مشگی وش از مدرسه اسد ابادی و یلدا پروردگاری از مدرسه امید آینده آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج برای البرز مقام کسب کردند.
وی تصریح کرد: النا اسمعیل زاده ازمدرسه پروین اعتصامی کرج از موزش و پرورش ناحیه یک و زهرا حقی کپته ازمدرسه حضرت خدیجه ، عسل شاملو از مدرسه پاکان و ملینا مولائی ابر از مدرسه رهنما آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در کسب مقام دوم برای البرز افتخارآفرینی کردند.
وی اضافه کرد: دانش آموزان البرز به سرپرستی فریبا فلاح زیارانی و مربیگری فاطمه رجبی به این دوره از مسابقات قهرمانی کشوری اعزام شدند.
وی با بیان اینکه دانش آموزان البرزی در قالب 55 تیم دانش آموزی در حال اعزام به مسابقات قهرمانی دانش آموزی کشور هستند، یادآورشد: دانش آموزان البرزی برای مسابقات ژیمناستیک و فوتسال به استان های چهارمحال بختیاری و آذربایجان شرقی اعزام شدند.
وی خاطرنشان شد: پیش بینی می کنیم در مسابقات قهرمانی دانش آموزی تابستان 97، دانش آموزان البرز موفق به کسب 900 مدال انفرادی و تیمی شوند.
وی ادامه داد: بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر مدارس کشور، در شهرکرد در حال برگزاری است.
2819/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.