به گزارش ایرنا، سید مجید موسوی روز چهارشنبه در نشست شورای کشاورزی در پارک علم و فناوری البرز افزود: حدود چهار هزار نفر در این موسسه سپرده گذاری کرده بودند که برای پرداخت سپرده های این افراد املاک این شرکت شناسایی شد.
وی اضافه کرد: تمام افرادی که برای بازگشت سپرده هایشان تا سقف یک میلیارد ریال مراجعه کرده بودند، بر مبنای حروف الفبا اطلاع رسانی و سپرده هایشان را دریافت کرده اند.
موسوی گفت: تعداد محدودی نیز که سپرده هایشان بالای یک میلیارد ریال است که با فروش املاکی که در اختیار بانک کشاورزی است به دنبال این هستیم که سپرده این افراد را نیز پرداخت کنیم.
وی با بیان اینکه تعدادی از سپرده گذاران هنوز مراجعه نکرده اند خاطر نشان کرد: این موسسه غیر قانونی نبود اما شکل عضو گیری شان درست نبوده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به تامین میوه شب عید در استان اشاره کرد و گفت: حدود یک هزار تن سیب درختی و حدود 2 هزار تن پرتقال برای شب عید در استان پیش بینی شده که مانند سال های گذشته در کرج و دیگر شهرستان های استان در اختیار مردم قرار می گیرد.
موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های این استان در بخش کشاورزی اشاره کردو افزود: 70 درصد منابع آبی این استان در بخش کشاورزی مصرف می شود.
وی ادامه داد: در سال زراعی گذشته تاکنون با تولید بیش از 12 هزار کیلوگرم گندم در هکتار توانسته ایم رتبه اول کشوری را کسب کنیم.
موسوی گفت: رونق پنبه در استان، کشت گندم دیم در شهرستان طالقان پس از 50 سال، احیای باغ سیب کرج وافزایش تولید محصولات در اراضی شیب دار از جمله عملکردهای سازمان جهاد کشاورزی البرز است که نشان از تعامل بین این سازمان و کشاورزان دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.