مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته سرپرست استانداری روزهای آینده بخش قابل توجهی از مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا آهنگران با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته چندین جلسه  برای حل مشکلات بیمارستان امام‌خمینی(ره) در استانداری با حضور شهبازی برگزار‌ شد به نحوی‌که در آخرین جلسه نمایندگان کارکنان بیمارستان نیز حضور داشته و از نزدیک در جریان تلاش‌های مسئولان قرار گرفته و به بیان بی واسطه مشکلات‌شان پرداختند.

 وی پیگیری‌های مجدانه سرپرست استانداری را در به ثمر رسیدن جلسات و پیدا کردن راه حل مناسب برای پرداخت مطالبات راهگشا دانست و افزود: این امر همچنین طی نشست‌های ویژه با حضور موثر نمایندگان مجلس و اعضای دستگاه‌های اداری و نظارتی مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در راستای حل مشکل بیمارستان، ابتدا مقرر شد بخشی از مطالبات کارکنان پرداخت و در ادامه نیز برای بهره‌برداری از امکانات و سوددهی آن تمهیدات لازم اندیشیده شود.

آهنگران گفت: راه‌اندازی بیمارستان امام خمینی(ره) با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته و بزودی روند واگذاری آغاز خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته بخش قابل توجهی از مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.