به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی شامگاه یکشنبه در نشست با مجمع استادیاران صالحین البرز افزود: درحالی‌که دشمن سعی در مرعوب‌سازی مردم و تضعیف روحیه ایثار و مقاومت دارد، یکی از مهم‌ترین وظایف مربیان، توسعه نظریه مقاومت است.
وی ادامه داد: تغییر سبک زندگی مسئولان، به حاشیه رفتن الگوی سنتی ایرانی اسلامی، اصالت دادن به بی‌بندوباری و لذت‌جویی، ازجمله تهدیدات فرهنگی در جنگ نرم است که متأسفانه در عرصه مدیریت فرهنگی مجاهدی نداریم.
امام جمعه کرج گفت: استادیاران صالحین باید در ارائه مطالب به مخاطب خود نیازسنجی کنند و مطالب را به نحوی ارائه دهند تا مخاطب یاد بگیرد که نمی‌داند و به این سبب تشنه مطالبه گری و آموزش شود.
امام‌جمعه کرج در بخشی از این جلسه به بیان تهدیدات فرهنگی و سیاسی دشمن پرداخت و گفت: برای مهار و تغییر نظام، دشمن با استفاده از تهدیدات سیاسی، اهدافی را دنبال می‌کند که تضعیف و قداست زدایی از رهبر معظم انقلاب، دامن زدن به اغتشاشات و منفعل سازی نیروی انقلابی نسبت به هنجارشکنی‌ها، ازجمله موارد آن است.
آیت‌الله حسینی همدانی به لزوم آفندی بودن یک کشور انقلابی تأکید کرد و اظهار داشت: ما اکنون در یک جنگ همه‌جانبه قرار داریم و در جنگ، موضع پدافندی داشتن ضربه است و یک کشور انقلابی باید در موضع آفند باشد.
ابتدای این جلسه، سرهنگ عبدلی جانشین فرماندهی سپاه استان البرز، به ارائه اخبار اجتماعی، سیاسی، نظامی خارجی و داخلی ایران و استان پرداخت و هر یک از اعضای مجمع گزارش عملکرد سالانه خود را ارائه کردند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.