معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دولت برای توسعه فعالیت زنان برنامه‌های متنوعی دارد، بیان کرد: زنان فعال عرصه اقتصادی از لحاظ دسترسی به سرمایه، اطلاعات و مقامات، محدودیت هایی دارند که این مشکلات برای مردان نیست.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار در نشست با زنان کارآفرین استان البرز که شامگاه دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد با اشاره به حضور مسئولانه بانوان که با سخت کوشی و اعتقاد به کار، فعالیت می کنند، حمایت از بخش تولید و کارآفرینان را جزو برنامه های دولت دانست و گفت: اقداماتی از طریق حمایت های سیستم بانکی و حمایت از ایجاد و توسعه واحد‌های جدید ایجاد می شود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت برای توسعه فعالیت زنان برنامه های متنوعی دارد، بیان کرد: زنان فعال عرصه اقتصادی از لحاظ دسترسی به سرمایه اطلاعات و مقامات مشکلاتی دارند که این مشکلات برای مردان نیست.

وی با بیان اینکه زنان کارآفرین برای دریافت وام و تامین وثیقه با مشکلاتی مواجه هستند، تصریح کرد: نگاه دولت در زمینه کارآفرینی زمان رفع مشکلات و مسائل حوزه کارآفرینی در حوزه بانوان است.

ابتکار با بیان اینکه مباحث خوبی در این جلسه کارآفرینی بانوان در استان البرز مطرح شد، گفت: خروج آمریکا از برجام و  تحمیل شرایط  تحریم  و افزایش  نرخ ارز و محدودیت بانکی، دولت در تلاش است تا این مشکلات مرتفع شود.

وی با بیان اینکه افزایش نرخ ارز فرصت خوبی برای صادرات است، تصریح کرد: راه اندازی کلینیک های مشاوره اقدام خوبی است که در شهرک های صنعتی انجام شده که باید این اقدامات تقویت شود.

وی با بیان اینکه شبکه سازی زنان کارآفرین باید انجام شود تا کار و اشتغال آفرینی در این حوزه تقویت شود، عنوان کرد: شبکه سازی در حوزه اشتغال بانوان کار بسیار ارزشمندی است.

معصومه ابتکار عصر روز دوشنبه برای دیدن نمایشگاه دستاوردهای تولیدی و صنعتی استان البرز به کرج سفر کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.