به گزارش ایرنا، محمد امین بزازی پور فرشی روز دوشنبه در نشستی با مدیر کل صدا و سیمای استان البرز افزود: در شرایط کنونی اقتصاد کشور لازم است به هر طریق ممکن از واحدهای صنعتی حمایت کامل به عمل آوریم.
وی اضافه کرد:برای اینکه چرخ اقتصاد کشور با قدرت بچرخد باید از واحدهای تولیدی حمایت کرد و در غیر این صورت همه لایه های جامعه با مشکل مواجه می شود.
بزازی پور فرشی ادامه داد: در استان البرز منتظر تحریم ها و چگونگی اعمال آنها نمانده ایم و با مساعدت تمام دستگاه و در راس آنها استاندار، اقدامات خوبی در زمینه تولید با کیفیت در استان انجام شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی و فرصت های سرمایه گذاری استان البرز اظهار داشت: این نمایشگاه که 26 تا 29 آبان ماه در کرج برگزار می شود فرصت بسیار ارزشمندی برای واحدهای صنعتی استان است تا توانمندی های خود را به رخ بکشند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: حضور هیات های مختلف تجاری، شرکت های مدیریت صادرات و سفرای کشورهای هدف و مذاکرات رو در رو می تواند زمینه حضور واحدهای صنعتی استان در دیگر کشورها فراهم کند.
بزازی پور فرشی ادامه داد: برگزاری رویدادهای استارت آپ و دوره آموزشی مرتبط با صادرات از جمله برنامه هایی است که در این نمایشگاه برگزار خواهد شد، ضمن اینکه کلینیکک بسته بندی و صادرات نیز همزمان با این نمایشگاه آغاز به کار خواهد کرد.
بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در این استان مشغول به فعالیت هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.