به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس ، افزود: نداشتن ساختمان اداری برای آموزش و پرورش از مشکلات شهرستان فردیس است.
وی ادامه داد: با استقلال آموزش و پرورش بخشی از نیازهای آموزشی فردیس مرتفع خواهد شد.
«شهرستان فردیس با جمعیت حدود 600 هزار نفر دارای 82 هزار دانش آموز دختر و پسر است که آموزش و پرورش این شهرستان زیر مجموعه ناحیه 2 آموزشی کرج می باشد.»
امام جمعه فردیس دربخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر مطلوبی پیش رفته است اما به دلیل مشکلاتی بر سر راه، نتوانسته آنطور که باید به مسائل آموزشی بپردازد، گفت: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند‌ و باید تحولی در آموزش و پرورش صورت گیرد.
وی با اشاره به موضوع احزاب درکشور بیان داشت: اصولگرایی که اصلاح طلب نبوده و اصلاح طلبی که به اصول پایبند نباشد به پیشرفت کشور کمک نمی کند.
**یوم الله 13 آبان یادآور حماسه ها و فداکاری های دانش آموزان است
فرماندار فردیس نیز در این نشست گفت: یوم الله 13 آبان یادآور حماسه ها و فداکاری های دانش آموزان است.
ابوالفضل اینانلو افزود: 13 آبان ماه با سه رویداد مهم تاریخی تبعید حضرت امام خمینی(ره)، کشتار دانش آموزان در 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا همواره بر تارک تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران درخشش داشته و این سه رویداد مهم در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی و پیروزی آن نقش بسزایی داشته اند.
وی با بیان ابنکه 13 آبان یک روز به یادماندنی است ، گفت: امسال راهپیمایی این روز از اهمیت بالایی برخوردار است .
اینانلو در بخش دیگری از سخنانش ، پیشگیری از حوادث ترافیکی برای دانش آموزان ضروری دانست و افزود: نصب دوربین های پایش تصویری در شهر فردیس می تواند از خطرات احتمالی برای دانش آموزان پیشگیری کند.
وی در خصوص ساماندهی پوشاک و سرویس های مدارس شهرستان گفت: شهرستان فردیس در ارزیابی های استان، بهترین عملکرد را در ساماندهی پوشاک و سرویس مدارس کسب کرده است.
فرماندار فردیس افزود: موضوع تامین ساختمان آموزش و پرورش شهرستان فردیس از طریق آموزش و پرورش استان البرز پیگیری می شود.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.