مصطفی خزاعی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با دهه مبارک فجر امسال 14 طرح به ارزش 65 میلیارد و 760 میلیون ریال بهره برداری و در قالب این طرح ها 88 اتاق و کلاس درس افتتاح شد.
وی ادامه داد: در این ایام همچنین عملیات اجرایی 10 طرح به ارزش 95 میلیارد و 700 میلیون آغاز شد.
وی با بیان اینکه همزمان با ایام‌ دهه فجر از ۱۰ المان شهید در ۱۰ مدرسه شاهد استان همدان رونمایی شد اظهار کرد: این المان ها، متشکل از تصاویر شهدا و آثار به ‌جای مانده از آنها است که سعی شده المان نصب شده در مدارس مزین به نام شهید همان مدرسه باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان را از مهمترین اهداف نصب المان شهدا در مدارس برشمرد و گفت: باید بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دوباره به شعارهای انقلاب بازگردیم و آن ها را برای جوانان امروز که روزهای پیروزی انقلاب را ندیده اند به خوبی تبیین کنیم.
خزاعی با تاکید بر شناخت دقیق ماهیت انقلاب اسلامی و رصد مستمر چرایی آن اظهار کرد: باید همواره و به صورت مستمر، همسویی خود با ماهیت انقلاب اسلامی را بازبینی کنیم تا بتوانیم نقاط قوت را تقویت، نقاط ضعف را جبران و دستاوردهای انقلاب را محقق کنیم.
بیش از 264 هزار دانش‌آموز در 19 شهرستان، ناحیه و منطقه در 2 هزار و 563 مدرسه تحصیل می‌کنند که 31 درصد از دانش آموزان استان در مناطق روستایی و 69 درصد در مناطق شهری مشغول به تحصیل هستند.
12 تا 22 بهمن به نام دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شده و در این ایام مبارک همزمان با بهره برداری از طرح‌ های عمرانی جشن های مختلفی در شهرها و استان ‌های کشور برگزار می ‌شود.
گفتنی است همزمان با دهه فجر امسال 840 طرح در نقاط مختلف استان همدان بهره برداری و عملیات اجرایی 160 طرح آغاز شد.
1181/2087
خبرنگار: الهام تدین** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.