به گزارش خبرانلاین : ابراهیم نوروزی فر در نشست خبری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز که با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اصحاب رسانه در دفتر سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد، گفت: این سازمان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درصدد برگزاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر است.

وی اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است تا مقدمات ایجاد خیمه عاشورایی در فضای رسانه فراهم شود که بسترسازی برای توسعه جبهه رسانه ای و انقلاب و نیز تولیدات در این زمینه لازمه این امر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: این سازمان در زمینه برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی در سطح کشور زبانزد است که امیدواریم سازمان بسیج رسانه با یاری اصحاب رسانه به یک برند تبدیل شود.

نوروزی فر با اشاره به برگزاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر مطرح کرد: تولید محتوا و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی در مقابل هجمه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش در راستای تقویت تولیدات رسانه ای، مواجهه با جنگ نرم و نفوذ فرهنگی، حمایت از تولیدات فاخر رسانه و نیز تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می روند.

به گفته وی، سازمان بسیج رسانه استان البرز با برگزاری چنین جشنواره هایی، حمایت های لازم را از رسانه هایی که آثار فاخر و ارزشمند انقلابی تولید می کنند، به عمل می آورد.

این مسئول عنوان کرد: مقاومت و دفاع مقدس، بصیرت و دشمن شناسی، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، محرومیت زدایی، مشکلات استان و نیز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محورهای این جشنواره هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب عکس، مصاحبه، یادداشت، گزارش، خبر، موشن گرافیک، فیلم کوتاه و پوستر به دبیرخانه جشنواره به نشانی چهارراه کارخانه قند- فرهنگسرای کوثر تحویل دهند.

نوروزی فر خاطرنشان کرد: لازم است آثار تولیدی در بازه زمانی 30 آذر 96 تا 5 آذر 97 در رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز منتشر شده باشند.

وی تاکید کرد: پس از اتمام مهلت ارسال آثار و ارزیابی آن ها توسط هیئت داوران، آثار منتخب به مرحله کشوری ارسال می شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ادامه داد: درصورت راهیابی آثار مشترک گروهی به مرحله بعد و کسب مقام، به صورت گروهی معرفی خواهند شد.

نوروزی فر با بیان اینکه هر شرکت کننده می تواند در هر قالب سه اثر به جشنواره ارسال کند، عنوان کرد: آثار مکتوب باید به صورت فایل word با فونت B_Nazanin و سایز قلم 14 باشند.

وی در پایان گفت: امید آن می رود امسال نیز مانند سال های گذشته شاهد افتخار آفرینی اصحاب رسانه استان البرز باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1041711
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.