محمد امین بزازی پور فرشی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال با حمایت دولت و پرداخت تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون دوباره روی ریل تولید قرار گرفتند و ضمن تثبیت اشتغال ، چرخ تولید را به حرکت درآوردند.
وی ادامه داد: بیشتر این واحد ها به علت بدهی در تملک بانک ها بودند که توانستیم آنها را از تملک خارج و بار دیگر وارد چرخه تولید کنیم.
بزازی پور فرشی با اشاره به کمک های ویژه دولت تدبیر و امید در زمینه راه اندازی واحدهای صنعتی راکد اظهار داشت: مسئولان استانی تمام توان خود را در زمینه راه اندازی واحدهای راکد، توسعه واحدهای فعال موجود و ایجاد واحدهای تولیدی جدید به کار گرفته اند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در بخش دیگری از سخنان خود از جانمایی واحدهای صنعتی استان بر مبنای استاندارد و اصول پدافند غیر عامل خبرداد و خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اهداف دشمن در زمان وقوع جنگ، به خطر انداختن اقتصاد منطقه ای است .
وی گفت: به همین منظور نیاز است تا دستگاه های متولی صنعت استان از جمله شرکت شهرک های صنعتی در جانمایی کارخانه ها، به ضوابط پدافند غیرعامل توجه را داشته باشند.
بزازی پور فرشی افزود: رعایت اصول پدافند غیرعامل در جانمایی و ساخت و ساز کارخانه ها، بهترین راهکار برای مصون سازی اقتصاد استان از خطرات احتمالی و محافظت از سرمایه گذاری صورت گرفته در این بخش است.
بیش از سه هزار و 500 واحد صنعتی در استان البرز فعالیت دارند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.