رئیس اتاق اصناف استان روز دوشنبه در حاشیه تجلیل از صنوف منتخب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح تشویق واحدهای صنفی منصف به صورت ویژه در استان البرز اجرایی شده و تاکنون 12 واحد صنفی مورد تشویق مسئولان این استان قرار گرفتند.
حمید کریمی اضافه کرد: این طرح با هدف بهبود وضعیت عرضه کالاها در بازار و قدردانی از واحدهای صنفی توسط اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، سازمان صنعت و معدن و اماکن نیروی انتظامی استان البرز آغاز گردیده و باعث بالا بردن روحیه مطلوب و مشتری‌مداری در بین اصناف و بازاریان شده است.
کریمی گفت: در این طرح به صورت حضوری واحدهایی که مشتری مداری، قیمت گذاری مناسب و نصب برچسب قیمت واقعی بر روی کالا را رعایت کردند، تجلیل شدند.
رئیس اتاق اصناف البرز خاطرنشان کرد: به این منظور برای قدردانی از این واحدها، لوح تقدیر و جوایزی اهدا و مقرر شد با رایزنی در حوزه های دارایی و شهرداری تخفیف هایی برای این واحدها در نظر گرفته شود.
وی افزود: فضای حاکم بر بازار ها، به دلایل متعدد دچار برخی مشکلات شده که ریشه آن ارتباطی به بدنه و چارچوب بازار ندارد و در تلاش هستیم تا از گسترش رفتارهای شتاب زده پیشگیری شود.
استان البرز دارای 90 هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی است.
2098/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.