محمد علی نجفی روز یکشنبه در حاشیه نشست برنامه ریزی برای اعزام راهیان نور دانش آموزی البرز گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: اردوهای راهیان نور زمینه ساز انتقال فرهنگ رشادت و فداکاری به آینده سازان است و موجب تقویت بنیه معنوی ، وفاداری و حفظ وحدت در بین اقشار مردم می شود.
وی ادامه داد: برگزاری هرچه باشکوه تر اردوهای راهیان نور ضمن یادآوری ایثار، اخلاص و تعهد جوانان دوران دفاع مقدس، غیرت و تعصب ملی را تقویت می کند.
نجفی بیان داشت: وقوع انقلاب اسلامی منافع استکبار را به خطر انداخت و به همین دلیل دشمنان جنگ نابرابر هشت ساله را بر مردم ایران تحمیل کردند.
استاندار البرز از اعزام کاروان های راهیان نور به عنوان یک حرکت نمادین در تداعی خاطرات و حماسه آفرینی رزمندگان و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در اذهان عمومی نام برد.
نجفی ادامه داد: اجرای این برنامه مهم ملی به هر ایرانی یادآوری می کند که امنیت و آرامش جامعه سلامی ایران و جایگاه رفیع کشور در دنیا حاصل ایثار عزیزانی است که جانشان را فدای دین ، انقلاب ، وطن و ولایت کردند.
یک هزارو600 دانش آموز البرزی سال تحصیلی گذشته از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند که امسال شمار آنان افزایش می یابد.
البرز 444 هزارو500 دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.