به گزارش خبرنگار ایرنا امیر جانبازی عصر دوشنبه در جلسه ستاد پشتیبانی کاروان‌های راهیان نور شهرستان لاهیجان افزود: باید درک کنیم که کشور در شرایط خاصی قرار دارد و در این برهه از زمان همدلی و همراهی را سرلوحه کار قرار دهیم و از اختلاف ها دوری کنیم زیرا برای توسعه و پیشرفت ایران بیش از هر چیزی به وفاق و همراهی نیازمندیم.
وی با یادآوری شرایط کشور در اوایل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و نیز شروع جنگ تحمیلی ادامه داد: دفاع رزمندگان، غیورمردان و شیرزنان ایران اسلامی به گونه ای بود که حتی یک متر از خاک مقدس کشورمان به دست دشمن نیافتاد.
سرپرست فرمانداری لاهیجان هدف از برگزاری این جلسه را ارج نهادن به جانفشانی عزیزانی عنوان کرد که از خاک و ناموس ایران اسلامی دفاع کردند و گفت: باید ارزش های دوران پرافتخار دفاع مقدس به نسل های آینده انتقال داده شود.
جانبازی اظهار داشت: اعزام دانش آموزان و دانشجویان به سرزمین نور و مناطق عملیاتی دفاع مقدس باعث می‌شود تا معنی واقعی شهادت، دفاع، از جان‌گذشتگی و همدلی را لمس کنند و تمام تلاش ها باید بر این امر باشد که دستاوردهای دفاع مقدس به نسل‌های بعد انتقال یابد.
کاروان راهیان نور شهرستان لاهیجان در قالب چندین اتوبوس متشکل از دانش آموزان و اقشار مختلف مردم از 15مردادماه جاری به مناطق غرب و جنوب کشور اعزام می شود.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.