سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی روز سه شنبه در حاشیه بدرقه این کاروان و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 315 نفر از این شهرستان در قالب کاروان های عادی راهیان نور و 80 نفر دانشجویی به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
وی افزود: در این مرحله راهیان نور به مناطق شمال غرب کشور از جمله شهرستان های مهاباد، نقده و پیرانشهر اعزام می شوند.
وی هدف از این اعزام ها را تحکیم پیوند بین نسل های مختلف جامعه عنوان کرد و افزود: قرائت وصیت نامه شهدا، روایت چگونگی عملیات های دوران دفاع مقدس و شرکت در کارگاه های مبارزه با جنگ نرم از برنامه های جنبی این کاروان است.
معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان اعزام کاروان های راهیان نور را یک تلاش فرهنگی در دفاع از ارزش های اسلام، انقلاب و راه شهیدان و در مقابله با جنگ نرم عنوان کرد.
سرهنگ مودبی اضافه کرد: از مجموع افراد اعزامی به مناطق عملیاتی 180 نفر خواهر و بقیه برادر هستند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی جزو استان های مقصد برای کاروان های راهیان نور شمال غرب کشور به شمار می رود و وجود مناطق عملیاتی مختلف دوران دفاع مقدس در این استان باعث شده است تا سالانه بیش از 200 هزار نفر از استان های همجوار آذربایجان غربی از مناطق عملیاتی آن بازدید کنند.
یادمان های شهدای شیمیایی و شهدای دارساوین و بلفت سردشت، یادمان شهید بروجردی نقده، شهید ناصر کاظمی و شهدای تمرچین پیرانشهر جزو یادمان های مهم آذربایجان غربی است که سالانه پذیرای زایران کثیری از اقصی نقاط کشور می باشد.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.