به گزارش ایرنا، محمد جواد کولیوند روز شنبه در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان البرز در تالار میلاد شهرداری کرج افزود: با اعلام این اصلاحات، ظرف مدت کوتاهی به عنوان یک طرح در مجلس ارائه و به کمیسیون های تخصصی برده می شود تا بتوان اصلاحات مورد نیاز را اعمال و قانون جامعی در این خصوص به تصویب رساند.
وی با بیان اینکه در طول دوران پس از پیروزی انقلاب برخی از تعاونی ها موفق و برخی نیز ناموفق عمل کرده اند اظهار داشت: عدم حمایت، نداشتن تخصص و تجربه کافی و سوء استفاده سبب شده تا برخی تعاونی نتوانند موفق عمل کنند.
کولیوند گفت: 25 درصد سهم کشور که در برنامه ششم توسعه نیز ذکر شده مربوط به تعاونی ها است این در حالی است که این سهم هم اکنون کمتر از 7 درصد می باشد که به عملکرد برخی از تعاونی ها باز می گردد.
وی ادامه داد: شاهد هستیم که برخی تعاونی ها ضربه هایی زده اند و این سبب شده تا مردم نسبت به سرمایه گذاری پول هایشان در تعاونی ها بدبین باشند و بی تفاوت از کنار آن بگذرند.
کولیوند افزود: این در حالی است که در شرایط حساس کنونی تعاونی ها نقش عظیمی در اقتصاد کشور می توانند داشته باشند و نباید مردم را نسبت به آنها بی اعتماد کرد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.